2009. május 21., csütörtök

Porvédők kerültek a lengéscsillapítók alá is


A hátsó felfüggesztés lengőkarjainak porvédőit már a múltkor felraktam (az első jobban van megoldva, ahoz nem kellett ilyesmi). Most a 4 lengéscsillapító volt soron. Ehhez 16 porvédő alátét kellett, és 16 távtartóból kellett 1-1 mm-t leesztergálni. Nekem se esztergám se tapasztalatom, ezért a nagybátyámmal csináltam meg az esztergálást.Én mértem, ő tekerte... óvatosan több lépésben hamar megvolt.
A felszerelés már nem ilyen egyszerű. Egy emelővel megtartottam az alsó lengőkarokat, majd átbűvészkedtem a csavart a távtartó - alátét - lengéscsillapító - alátét - távtartó kombón az egyik kezemmel, mert a másikkal közben mindent a helyén próbáltam tartani. Végül az első felfüggesztés lengéscsillapitói meglettek, de a hátsónál csak a felső rögzítés sikerült. Az alsóhoz kell még pár bűvésztrükk... legközelebb.

Állítólag 26-án konténerbontás, és itt is van a moci.
A beszereléséig van még pár feladat:
  • ki kéne luggatni a motortér aluminiumait, mert a mocitól nem fog beférni a furógép.
  • Az első-hátsó fékeket be kéne csövezni, mert utána már nehezebb lesz.
  • Üzemanyag ellátást meg kell csövezni.
  • Gázbovdent össze kell barkácsoltatni, mert ami van szerintem nem jó
  • Kéne valami ideiglenes kerék, amin odébb tudom tolni a cuccot.
Szóval van mit tenni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése