2010. április 5., hétfő

Difi szellőző és üzemanyag szűrő

Ma elkezdtem összeszerelni az üzemanyagrendszert. 3 csavarral felszereltem az FFR üzemanyagszűrőt az akumlátortartó oldalára. Szerintem kitűnő helyet találtam neki. Az FFR csomagban kapott üzemanyagvezetékek viszont nem túl jók. keresnem kell valami normálisabbat, de azért olyant, amit lehet használni a meglevő szűrővel és szívócsővel.



A másik mai "apró" eredmény a difi szellőző felszerelése. Fene se tudja van-e értelme, de dögösen néz ki. költségvonzat pedig 670 HUF volt. Ennyit megért és kész.
Miközben JXP kolegával beszélgettem csináltam egy u alaku aluminiumcsíkot 2 likkal a kisebbiken a cső, a nagyobbikon a szűrő kis csőcsonkja fér át, középen lakik a bilincs, így nem esik le semmi. Az U alaku darabot sikaflexel és egy popszegeccsel rögzítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése