2010. augusztus 13., péntek

Ki puffog Ó + O Lajosdi + a Piszoár

A két oldalkipufogó nem állt egyformán. Az utasoldali mintegy 3,5-4 centivel feljebb volt.
Ráadásul nem azokkal a csavarokkal lett a bakra szerelve a motor, amiket a bakhoz adtak, hanem olyanokkal, amikkel a motort az ideiglenes tartóihoz csavarozták, hogy átküldjék az atlanti pocsolyán. Sokat gondolkodtam,hogy hogyan lehetne a kipufogókat beállítani. Sajna nem lehetett tovább állítani a motortartó bakokon, így végül a legegyszerűbb módszert választottam. A bakok alá pakoltam pár nagy fakötésű alátétet a vezető oldalon. Ezzel mindkét oldalon egyforma magasságban áll a két kipufogó. Fel kell még szerelni a kipufogók tartóit, meghúzni a csavarokat, és a hajtáslánc rögzítése kész.

Az enginefactory cég ( a motor gyártója) 10w30-as ásványi olajat ajánlott a motorhoz. Na ez nem hozzáférhető itthon.... rákérdeztem mivel pótolható. 10W40 ásványi! Persze ez már csak azért is remek, mert ezzel megérkeztünk a leghétköznapibb olajhoz, amit bármelyik hétköznapi autóba is töltenek. Hurrá! Végül a MOTUL nevű márkát választottam.
közel a disztributor, és tök annyiba kerül, mint más olaj, de mégis egzotikusabban hangzik, mint az ismertebb márkák! 5.5 quarts kell (Már csak azt kéne tudni, hogy melyik quart kell nekem, mert 2 féle is van az egyik 5.2, a másik 6 ) Szóval vettem 6 lityó olajat, és elkezdtem beönteni... gondoltam, majd a nívópálca segít, hogy melyik a helyes mennyiség... de mivel zsír új minden, így az olaj kb. átlátszó, és nem igazán látom a pálcán, hogy meddig is töltöttem! Már 4 liter betöltése után is úgy tűnt, hogy a maximum fölött áll... Mindegy, elvileg úgyis frissen leállított motoron kellene nézni.

A viz meg.. hat bizony piszoart epitettem! vagy 4 helyen csorog a létyó a rendszerből..... pedig csak 2 litert töltöttem be. majd szépen kitalálunk valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése