2011. október 19., szerda

Defrost plenum part-1

Több hete terveztem már, hogy csinálok egy levegőcsatornát a műszerfal alá, a szélvédő párátlanítás kedvéért.  Kicsit a merevítés is a szerepei közé tartozik majd (legalábbis ezt tervezem).
Kemény polisztirolhabból vágtam pár szeletet, egymásmellé ragasztottam őket a kaszni alsó felén, majd epoxy gyantával és némi üvegszövettel merevítettem, és egyszerű kittel kicsit tákoltam rajta, hogy a felületes szemlélő azt higgye, sima a felülete. A terv az volt, hogy ezután formaleválasztót alkalmazok, és a kaszni kikenéséhez használt vinyl-észter gyantával csinálok egy végleges darabot. A terv jó volt, csak a vinnyl-észter gyantának nem szólt róla senki, ez lehet az oka, hogy az elmult 1 évben valamikor már beszáradt, persze közel sem az igényelt formát öltötte magára, így mehetek vásárolni.




My self made defrost plenum was planned to be made of vinnyl-ester resin ( just like the body). There was the appropriate amount remainbed from the preparation of the body. So goes the plan, as the remaining resin turned to be rock-solid. Now I have to buy another kilogram with the same half year of storage life. Anyway, I created a "mold" for it.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése