2012. január 29., vasárnap

Csomagtartófedél

Az elmúlt napokban újabb fokokkal csökkent a hőmérséklet, de megjött a "cobraépíthetnékem+. Nem volt hát mit tenni, Felvettem a bundabugyit, kabátot, miegymást, hogy a végén úgy néztem ki, mint a mishlen gumiemberke, és nekiláttam az aprajának!

Gondoltam a csomagtartófedél megfelelő lesz, főleg, mivel a rendszámtábla tartót és a világítást már a nyáron elkészítettük Csaba barátommal!

A zár felszerelésével kezdtem. A csomagtartóra már ki voltak fúrva a lukak, szóval csak 4 csavar az egész! Hát, hogy is magyarázzam. Tény, hogy 3 órát tartott a 10 perces munka, de ennek az az oka, hogy nem merült fel bennem, hogy ez ilyen egyszerű, így nehéz volt leereszkednem a szintjére!

Kb. 10*szedtem le, és tettem vissza, mert nem tudtam kilogikázni, hogy hogy is kell állnia a karnak, amikor nyitva van, vagy zárva... meg hogy mikor van nyitva-zárva... Egyszerűen arra számítottam, hogy bonyolult, ez meg cseszik annak lenni! Ja és sokat segített, amikor végre rájöttem, hogy ha a kulcsával kinyitom a zárat, akkor szépen körbefordul az egész, és nem kell állandóan leszerelni-felszerelni. :)


azután csináltam egy alumínium takarót a csomagtartófedél belső oldalán lakó likra. papírminta, átrajzolás, kivágás és térdemen történő meghajlítás voltak a program részei. 6 csavarral lesz rögzítve, amelyek párját szegecsanyákkal alakítottam ki. porfestés és kárpitozás után egész jól fog kinézni.




Hátra van még a gázrugó és a zár másik oldalaként funkcionáló fémpálcika beépítése.

It isn't easy to estimate the workload needeed for a task you have never done before. On rare occasions ( abut once a lifetime) you do a seemedtobedifficult task in a few minutes, on other cases it takes hours to achive something, that could have been done in minutes. I have experienced this second case yesterday. I worked on the trunk lid, and spent 3 hours just with installing the latch mechanism. If there were a second case I could do it the 10 minutes including cafee break!

Also I have created an aluminum blocking plate for the hole on the back side of the trunk lid. As it is a 4 times more difficult task, i did it 4 times faster! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése