2012. február 29., szerda

Resztli!

Na most jó nagyképű címet adtam... úgy teszek, mintha már csak az apraja lenne hátra... jó lenne, ha így lenne! Felszereltem a csomagtartó tetőt, az egyik ajtót, a motorháztetőt, és próbálkoztam a beállításukkal is. Mivel túlméretesek, így nem is igazán lehet őket beállítani anélkül, hogy lelkesen alakra csiszolnánk az éleket. mindenesetre beállítottam őket annyira, hogy felszerelhessem a zárakat. Ez a holnapi terv.

A motorháztetőt gyárilag popszegecsekkel kell ráerősíteni a tartóira. Ez nekem nem tetszik, mert majd,a mikor szétszedem a festéshez szét kell fúrnom a szegecseket, majd vissza... Szóval kicsit kinagyítottam a likakat, és szegecsanyák kerültek bele, 5mm-es rozsdamentes csavarokkal, és gumit is vágtam a lemezek alá. Amúgy a műgyanta alatt egy vasdarab lakik a motorháztetőben, ebbe rögzültek a szegecsanyák.





I have started working on the "rest", the small parts of lesser importance... like trunk, hood, doors :) . I have installed the hood with rivet nuts instead of factory default rivets. Ii think I like it beter. Adjusting these parts are a bit tricky. Me, I dont have a clue how to do it. I have gaps here, gas there, nothing runs with anything else. On the other hand I think it is as good as can be, because gaps get worse when I adjust anything.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése