I have never tried dragracing... Till last saturday.
My results are on the left row ( #823). Unfortunatelly I had no chance to retry, as I have managed to loose a bolt from the drivers side headers, and wanted to take no additional risk. So we can say, it is my my first and last and only timeslip!
My opponent was my friend with a Ford Grand Torino.
I have found a few pictures about this friendly battle. I will ask the taker for permission to publish them here.
Ah... and I had to realize, that, the car was unable to acelerate after I put it into 4th gear. It seemd to be obvious: It did not got enough fuel. Maybe the standard fuel lines I have used are not enough... or I should get a beter AC pump... Anyway! I am hapy to reach this types of questions :)
Íme az első gyorsulásom eredménye. ( bal oldali oszlop #823). Sajna nem volt lehetőségem javítani, mert kiesett az egyik csavar a leömlőből, és nem akartam reszkirozni. Viszont az volt a tapasztalat, hogy nagyon szépen ment a jószág, egészen addig, amikor 4-esbe tettem, mert akkor elfogyott a kraft. Gondolom igaza van azoknak, akik szerint nem elég vastag az üzemanyagcsövem, és AC pumpából is egy nagyobb szállító kapacitású kellene.
Az ellenfelem TomiTomi Ford Grand Torinoja volt, és az egyik srác készített képeket is. Elkérem töle, és közzéteszem, ha megengedi.
My results are on the left row ( #823). Unfortunatelly I had no chance to retry, as I have managed to loose a bolt from the drivers side headers, and wanted to take no additional risk. So we can say, it is my my first and last and only timeslip!
My opponent was my friend with a Ford Grand Torino.
I have found a few pictures about this friendly battle. I will ask the taker for permission to publish them here.
Ah... and I had to realize, that, the car was unable to acelerate after I put it into 4th gear. It seemd to be obvious: It did not got enough fuel. Maybe the standard fuel lines I have used are not enough... or I should get a beter AC pump... Anyway! I am hapy to reach this types of questions :)
Íme az első gyorsulásom eredménye. ( bal oldali oszlop #823). Sajna nem volt lehetőségem javítani, mert kiesett az egyik csavar a leömlőből, és nem akartam reszkirozni. Viszont az volt a tapasztalat, hogy nagyon szépen ment a jószág, egészen addig, amikor 4-esbe tettem, mert akkor elfogyott a kraft. Gondolom igaza van azoknak, akik szerint nem elég vastag az üzemanyagcsövem, és AC pumpából is egy nagyobb szállító kapacitású kellene.
Az ellenfelem TomiTomi Ford Grand Torinoja volt, és az egyik srác készített képeket is. Elkérem töle, és közzéteszem, ha megengedi.
A right side jobboldali jelent. Gondoltam (be)szólok.
VálaszTörlésKhm... Kivancsi voltam valaki eszreveszi-e.... szoval a jobb oldali savban mentem, de a balba kerult az eredmenyem.. hat ez van...
VálaszTörlés