2012. augusztus 8., szerda

Egy kicsi hogy is állunk.

Gondoltam, kicsit megírom, hogy állunk, mit tettem tönkre miközben más dolgokat javítottam.
Az előző bejegyzésben emlegetett fazonírozás áldozata lett az ablaktörlő parkolópozíciója ( eddig visszament, most már nem, és amikor visszaraktam  a levegőben lógicsáló kábelt a helyére, akkor kivillantotta a foga fehérje helyett a biztosítékot), valamint a hátsó ködlámpa kapcsolója ( ez utóbbiból másikat kellene venni, mert egyszerűen nem tudom összerakni a Lucas kapcsolót, ami valami okból atomjaira hullva feküdt a műszerfal mögött) . A refi kék visszajelzőjét már 2009-ben sikerült elkaszálnom, a sárgából ( hátsó ködlámpa visszajelző) más stílusút vettem, így ezek egységesítésre is szorulnak.

Szóval a műszerfalam elég foghíjas most. Viszont az olajnyomásmérő, ami eddig a legnagyobb problémát okozta lelkemnek (tudniillik időnként lekonyult, és igen alacsony nyomást jelzett, mindaddig, míg vissza nem kocogtattam a mutatót a megfelelő szám közelébe), a legutolsó próbaúton működni látszott. Ja és másfél órányi tűreszelés és polírozás gyümölcseként az index szerkezet ( létezésének történetében először) is működik! visszahúzza a kart, meg ilyenek.... persze majd kiderül meddig.
Másik nagy panaszom volt a kormány holtjátéka. A fék utcában nem vállalták a kormánykardánom bénázó kardánkeresztjeit, mert ilyen mérető kereszteket nem találtak egyetlen katalógusban sem. Egy kit caros kolléga berakott egy olyant, ami hajszálnyival nagyobb ugyan, de nem lötyög.szóval most egyenlőre a kormányom jól működik. a holtjáték kevesebb, mint a fele, annak, ami volt.

Ezer kilométer bejáratás alatt sokat finomodott a motor hangja, szerintem kicsit halkabb lett ( mondjuk  a hangerő azzal is összefügghet, hogy az alapjárat is lejjebb lett véve), most alapjáratom "cruzingolva" csak kicsit hangosabb egy Koppány kipufogós Ladánál . Oszi mester tanácsára a Motul féle 20W60-as "Le Mans" olaj került a járgányba, a csere után emelkedett az olajnyomás is. Valószínűleg valamikor kelleni fog egy újabb karburátorhangolás, mert többen is mondták, hogy keveset kap. A 400 méteres sprintet csak 3/4 távig bírta, erre többen is mondták, hogy nem elég az üzemanyag cső keresztmetszete...  A teljes 3/8-os csövet, a szűrőt  meg a pickupot is le kéne cserélni  1/2 colosra

Elkészült a hátsó lökhárító. Egy Kit caros haver elkészítette a speciális tartór, amihez nem kell leszerelni a tankot,  illetve a lökháritóba szerelt lámpák tartókonzoljait. A másik haver pedig megcsinálta a heggesztést.
Még annyi van hátra, hogy a csomagtartóba lógó végét a csavaroknak kicsit le kell vágni, illetve a lámpák kábeleit meg kell hosszabbítani, hogy a csatlakozók ne feszüljenek.

sajnos valami feszültség lehetett a szélvédőben, mert bizony elpattant.



Szóval most megint hiányosság van szélvédelem terén. A szélvédő párátlanító levegőbefuvója sík, azon valahogy görbíteni kellene, de anélkül, hogy a krómozást elcsesznénk rajta...  jó kérdés, hogy lehet ezt megoldani.

Számos apró díszt kell még polírozni,felszerelni, néhány még el sem készült. Meg kell oldani, hogy menet közben a dzsuba ne verje telibe a motorteret, mert unom már takarítani, az utastér szellőzéséhez is akarok valamit ( mondjuk erre van pár megoldás, ami amerikából megvehető), van még némi műgyantáznivaló, és lehet "dájnamatozni", kárpitozni, festeni. közel a vége, már látom a fényt!

egyebek, ami még eszembe jut:
- Nem ok a kézifék rögzítése
- Befolyik a víz alul
- Befolyik a víz a szélvédőkeretnél a cipőmbe
- kell rács az elejére, hogy ne verje ki egy kő a hűtőt

- Gázbowden túl hosszú
- Első kerék beleért a bodyba...   csiszi megvolt, ha nem elg, akkor némi emelés kell
- szllőzés ( lehet, hogy veszek egy Cobra Earl settet.) 

Will translate it to english soon.

I have put togother a TODO list. well..  shortly: there is enough to do next winter.
I will get the broken windshield repaired, then continue testing the car. If I have some spare time, I will do something with the heat insulation and ventillation ( Cbra Earl set maybe)..  all the rest is for the long winter nights.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése