2009. október 10., szombat

Apróság

Már 3 hete nem csináltam semmit az autón. Megrendeltem az alkatrészeket a kuplunghoz, kerestem gumikat... de egy csavart sem húztam meg.

Hónapokkal ezelőtt (még februárban) odaadtam a motorháztető tartó vasdarabjait Szakáll barátomnak. Most kaptam vissza őket polírozva, krómozva.



Csak egy apró rész az autón, de végre megvan, most össze is szereltem... a leírást is megtaláltam.



Szép lesz, de a felszereléssel várni kell még a motor beszerelésig... szóval még Szakál sem tudott olyan lassú lenni, mint a szállító.

Its been 3 weeks since I haven't even touched the car. Now I managed to assemble a smell part of it.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon drukkolok neked remélem sok boldog km teszel majd bele. Én is agyalok egy ilyen projecten nekem álmom ez az autó, de én mindennél jobban félek a magyarországon a papírok elintézésétől. Lehet ha neked minden sikerül én is belevágok. Egy USA talin szeretném azért majd megcsodálni, kitartást.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a biztatást. A magyar papírozásról szó sem lehet, amíg 9.6 Milla ragadót kéne fizetni a járgányra. Ha lenne sem fizetnék ennyit a semmiért. Azért a komáromi USA talira ki fogom vinni jövőre... max. Tréleren fog utazni odáig. 100 évig trélerezni is olcsóbb, mint a regadót kifizetni.

    VálaszTörlés