Első kis cél a motor beindítása.
- Olajat kell vennem, és betöltenem. 5.5 quarts 10W30 nem szintetikus kell (már találtam forrást, csak messze vannak, és sikerült olyankor mennem hozzájuk, amikor nem voltak nyitva... ) mondjuk a 10 w 40 nem szintetikus is teljesen jó (azt írta a motor gyártója). Már csak azt kéne tudni, hogy melyik quart kell nekem, mert 2 féle is van az egyik 5.2, a másik 6 liter lenne... sebaj, majd a nívópálcán csekkolom.
- Villanyászat egy része:
- vízhőfok és olajnyomás mérő jeladók beszerelése, kész!
- motor kábelezése,
- generátor bekötése, .. halad!
- indítókulcs felszerelése a kanóc végére
- Gázbowdenhez kell még egy kis tartót fabrikálnom ( mondjuk enélkül be lehet indítani, legfeljebb kézzel huzom a gázt) .. halad!
- Megoldani a hűtő rögzítését, mert gyárilag ezt eléggé elhanyagolták. .. kész!
- Öszeszerelni a vízrendszert.
- Venni kell szilikoncsöveket.. halad! (már csak 1 cső hiányzik)
- Tartót készíteni a tulfolyó tartályhoz .. halad!
- Tartót készíteni hűtőfolyadéktöltő dobozhoz. halad!
- Fémkönyök hajlítása a hűtőcső felső szakaszához. + polírozása... kész!
- Egy toldó készítése, amibe a ventilátor kapcsolót beépíthetjük... kész!
- Kipufogók beállítása, rögzítése
- Betölteni a váltóolajat, difiolajat (ezeket megvettem szerencsére) A difihez 3.25 pint /1.54 l/ 70W-90 kell, a váltóhoz meg sima Dexron III / Mercon Spec ATF olajból kb 5.28 pint /2.48 l/(mondjuk itt azt írják, hogy addig kell tölteni, mig ki nem folyik a betöltőnyílláson. kész!
- Megreparáltatni a váltókart, amin túl nagy lik van. kész!
- kardántengely elleni védelem felerősítése... kész!
- kardántengely csavarok átfurása, safety wire segítségével való rögzítése... kész!
- bezsírozni az első kerék 14 zsírzógombáját... kész!
- beállítatni az első és hátsó futóművet ( csak tudnám hol lehet ilyet csináltatni... ebben várnék pár tanácsot)
- aluminiumok rögzítése ( 1000+ szegecs)
- vezető ülés rögzítése
- Villanyászat befejezése, vezetékek rögzítése
- fékfolyadék tartályok beszerelése valahova
- Hátsó fékcső befejezése .. halad!
- Fékerőszabályozó tekerentyű beépítése... kész!
- fékfolyadék vásárlás-töltés- fékek légtelenítése
Van még egy rakás dolog, ami nem létszükséglet, de azért kelleni fog.
Ami ez után marad az már nem nagy kunszt ( kb a teljes építés 50 %-a)
A festés nem lesz meg idén, mert elöször teljesen össze akarom szerelni, minden apró csetresz legyen a helyén. majd szétszerelem, festés, és akkor jöhet a végső összeszerelés.
I have creted two lists of tasks I have left to start the engine and to rgokart ride the car for the first time.
Most értem a végére. Vagy az elejére, nézôpont kérdése. Szóval a lényeg, hogy most már napra kész vagyok az építésbôl.
VálaszTörlésMinden elismerésem. Nagyon komoly munkát és idôt fektettél-fektetsz ebbe a projektbe. Nagyon szép lesz ha elkészül.
További sok sikert, és kitartást!
Grafiqs
Köszönöm... mostmár úgy érzem látom a fényt az alagút végén... Igaz, hogy nagyon gyorsan közeledik, és ég fütyül is.. de innen már nem adom fel!
VálaszTörlés