2010. július 10., szombat

"Vannak olyan napok!" típusú nap .. már megint!

Jelentem, fejlődtem! Szinte már-már sztoikus nyugalommal vettem tudomásul a tényt, hogy a mai ismét egy "olyan nap!" volt. Szóval egy nap megint az ördögé!

A járgánnyal nem kapcsolatos szívásokat most kihagynám ( ki olvasná el azt a 4 oldalt)... koncentráljunk a Cobra körüli nem haladásokra.

Gondoltam elkészítem a hűtőhöz a takarólemezt, ami a ventilátort is tartja, és kartonból már csináltam kielégítőnek tűnő modellt kb. 1 hónapja....
Mondjuk emlékeztem, hogy a karton modellnek volt pár gyermekbetegsége, de ezek könnyen orvosolhatónak tűntek már akkor is.... szóval nem aggódtam, menni fog!
Szépen felrajzoltam mindent egy aluminiumlapra, kézi lemezollóval kivágtam a méternyi körvonalat, majd jöhet a hajlítás...
Faternak van egy egyszerű hajlítószerkezete, azzal álltunk neki, végülis egész működőképes is tud lenni a cucc... amig a tékozló fiú el nem töri!

Sebaj.. lelkesen hajlítgattam tovább két akácdeszka között... Majd felpróbáltam az eredményt!

3 órai melóval előállítottam egy szépnek nem nevezhető izét, amin két hajtást is az ellenkező írányba hajtttam. ujabb fél óra volt áthajlítani őket... ekortól már inkább csak az motivált, hogy lesz egy mintadarabom a következő végleges darabhoz.
Felpróbáltam hát... széltében jó, de alighanem egy 10 Cm-el magasabb hűtőhöz passzolna csak.... egyszerűen em értm, hogy nem vettem ezt a tényt észre hamarabb!!

Le se fotoztam a nyomorult darabot, mert emlékeztet a két balkezemre!

Sabaj gondoltam, legalább legyen valami haladás valamivel... akármivel.
Megérkezett a Viper performance nevű cégtől az utolsó 2 szilikoncsövem is... végre össze tudom rakni a hűtést! Hát majdnem! Az egyik csövet ugyanis meglepő módon készítették el:



az alsóról van szó. kb ott kellene elvágnom, ahol a 8 cm-es osztás van.. de akor nem tudom a nagyobb átmérőjű csőre húzni.... odatettem föléje egy másik, rövidebb darabot. Azon jó helyen van a szűkítés. Próbáltam én magyarázni a figurának, hogy nekem csak az egyik lába kell hosszű legyen, de csak úgy vállalták, hogy mindkettő hosszú... Rendes társaság amúgy ez a Viper Performance cég, valahogy majd csak kiegyezek velük..... és 3 hét mulva már meg is lesz a csövem :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése