2010. szeptember 3., péntek

Első indítás

Az elmúlt időben nagyon sokat dolgoztam a járgányon, de nem maradt időm a blogot írni.

Sajna még ezer részlet nincs kész... pl. nem oldottam meg a piszoár kérdést sem, de Csaba barátom segítségével haladtam az elektronikával is! Idővel beszámolok a részletekről, de most az a lényeg, hogy RÖFÖG A VÉNYÓC!!!!!!!!!!
Egyik haver csinált az eseményről pár videót. Azt rakom fel, amelyiken először indul be!
Ijedtemben le is állítom... lehet mosolyogni!

Amúgy pöccre indul, csak az elején még nem volt benya a csőben, azt kellett megvárni. Azért nem töltöttem meg a tankot, hanem csak beraktam egy kannát a járgány alá.
Valami nyikorog, amikor gázt adok. Remélem elmúlik, ha vizet kap.


Short summary: IT WORKS!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Szép hangja van, viszont az a nyüszögés kicsit para :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Péter!!!!
    Nagyon szép a hangja! Ismerős az érzés, hogy leállítod, mikor beindul. Mi is így jártunk! A nyikorgást meg megoldod majd! Most tessék örülni! A motor beindulása mérföldkő! Mindjárt menni fog!

    VálaszTörlés