2010. november 3., szerda

Olajnyomás

Volt egy aggasztó problémám az első két út alatt, között, mellett.... Nem a piszoár effektusról beszélek, mert az megoldható... valahogy. Hanem az olajnyomás mérőről. Nem nagy ötlet furikázni olyan járgánnyal, ahol az olajnyomás meglétéről nem tudunk meggyőződni.... legalábbis az álmoskönyv sehol sem tesz ajánlásokat erre vonatkozólag...

Szóval az én esetemben az olajnyomásmérő rendszerint nullát mutatott. Egyszer a párom indította be az autót, és neki működött, de csak akkor, és csak neki! rendeltem hát másik jeladót Amerikából. Másnap találtam egy topicot az ffcars fórumban, ahol leírták, hogy a gyártó kiadott pár tucat hibás darabot, és küldenek másikat ingyen, csak kérni kell! Ilyen az én formám. Szóval kértem cserét e-mail-ban, és a gyártó korrekt volt, megmérették velem a kivezetések közti ellenállást, aminek 240 ohmnak kéne lenni, míg nála, 2 megohm volt inkább. Eképp meggyőződvén a hibáról szó nélkül küldtek cseredarabot. Így már 2 lett + a hibás.



Megjegyzem, hogy amit külön vettem, az meg nem illeszkedik a rendszeremhez. Sajna az olyan lényegtelen adatokat, mint a 0 és amax nyomás melletti ellenállás nem írják ki a termék leírásába.... Szóval hiába szép kromszínű darab, nem tudom használni.



Beszereltem a cseredarabot. A leírás azt írja: "eighter wire to eighter terminal", ami végülis igaz is egy kis megkötéssel: "ha azt szeretnéd, hogy mutasson is valamit, akkor bármelyik piros kábelt az S jelű csatlakozóra, és bármelyik fehéret a G jelűre"

Mindegy, most működik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése