Kicsit több mint 2 hete történt az eset, és bizony csak a kétoldali lustaságom az, amit fel tudok hozni, hogy miért csak most írok róla.
Szóval JXP mesterrel kimentünk az autóval próbálkozni kicsit. Most valamivel hosszabb távolságot terveztünk, mint a legutóbbi próba. egész pontosan egy mintegy 10 km hosszú körút volt a tervem, de mivel megint folyt a hűtőfolyadék, félútról visszafordultunk. :) .. Igaz, hogy így is 10 km lett az út, de akkor is tény, hogy vissza kellett fordulnunk!
az út elejéről készült videó, később nagyobb sebességnél már nem sikerült JXP-nek filmeznie.
Ugyebár a jószág még csak félig van kész. sokminden még csak ideiglenesen van rögzítve, így csörög-zörög, ami persze egy átlagos autóban jóval zavaróbb lenne, de itt a motortól ugyse hallom :)
Ezenkívül az irányjelző jobbra működik, de balra kivágja a biztosítékot. szóval audis módra index nélkül közlekedtünk.
Nagyobb gondnak tűnik, hogy nincs szélvédőm. Az az igazság, hogy rá kellett jönnöm, hogy a szélvédő feltalálója nem volt teljesen hülye! amikor 80 fölé ért a mutató ( mérföldben persze, de kalibrálás nélkül, igy 70 és 200 km/óra közt kb. bármennyi lehetett), egyáltalán nem tűnt mókásnak, hogy az ellenszél a szemgödreimbe tolta a recsegő szemüvegemet, és amikor már a szemlencsém helyét próbálta átvenni az üveglencse, fékeznem kellett, mert a látásom kezdett megszűnni.
Szóval JXP mesterrel kimentünk az autóval próbálkozni kicsit. Most valamivel hosszabb távolságot terveztünk, mint a legutóbbi próba. egész pontosan egy mintegy 10 km hosszú körút volt a tervem, de mivel megint folyt a hűtőfolyadék, félútról visszafordultunk. :) .. Igaz, hogy így is 10 km lett az út, de akkor is tény, hogy vissza kellett fordulnunk!
az út elejéről készült videó, később nagyobb sebességnél már nem sikerült JXP-nek filmeznie.
Ugyebár a jószág még csak félig van kész. sokminden még csak ideiglenesen van rögzítve, így csörög-zörög, ami persze egy átlagos autóban jóval zavaróbb lenne, de itt a motortól ugyse hallom :)
Ezenkívül az irányjelző jobbra működik, de balra kivágja a biztosítékot. szóval audis módra index nélkül közlekedtünk.
Nagyobb gondnak tűnik, hogy nincs szélvédőm. Az az igazság, hogy rá kellett jönnöm, hogy a szélvédő feltalálója nem volt teljesen hülye! amikor 80 fölé ért a mutató ( mérföldben persze, de kalibrálás nélkül, igy 70 és 200 km/óra közt kb. bármennyi lehetett), egyáltalán nem tűnt mókásnak, hogy az ellenszél a szemgödreimbe tolta a recsegő szemüvegemet, és amikor már a szemlencsém helyét próbálta átvenni az üveglencse, fékeznem kellett, mert a látásom kezdett megszűnni.
A múltkoriakon felül sikerült még pár megállapítást tennem a jószágról:
- Nem baj, hogy kemény a pedál... olyat gyorsul a jószág, hogy nem hiányzik egy véletlen "pedal to the metal" effektus! Igazából beszarás, amit tol az ember hátsó fertályán, ha hozzáérek a pedálhoz.
- Kell szélvédő, mese nincs
- Nem tudom minek vettem a fűtést hozzá.... inkább valami fűtés kikapcsoló megoldás kéne!
- Kell a kuplungnyomorgató lábamnak egy pihenőhely, és igazából van is neki hely az alumínium oldalpanel és a műanyag kaszni közt.
- Kicseszett jó a futómű! Az út elején lik-luk földút van, és nem csak a a gerincem rugalmasságára számíthatok!
- Csinálni kell valamit a kormány holtjátékkal.... Ez így nem jó érzés! mintegy 2 cm az a holtjáték, ami hétköznapi autónál akár elfogadható is lehet, de itt nem, mert félelmetes!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése