2011. április 23., szombat

Elsinkófált bejegyzés: Jön a jó idő

Ezt a bejegyzést Március 30-án kezdtem, de azután az áprilisi tréfa került a helyére, erről meg megfeledkeztem... na most befejezem és kiteszem!
Napról napra nézegetem más sporttársak blogjait, és biza egyre-másra túrják elő a féltett jószágokat a garázs mélyéről "Itt a jó idő!" felkiáltással. Nehogy már lemaradjak, én is elkezdtem előszedni alig-használt batáromat amit profi módon a 11 méter hossza garázs legtávolabbi végébe parkoltam le, és most kb. minden közte és a garázsajtó között van. Most, hogy mar egy hete takarítok (esténként, meló után) kicsit olyan érzésem van, mint a viccben, amikor a cigánygyerek mosakszik: fél óra után bejelenti: "Anya lejött 1 heti kosz".. újabb fél óra múlva: "Anya lejött 1 havi kosz".. újabb fél óra múlva: "Anya megvan az ingem!".. ... szerintem a április közepére képes leszek egy akkora csatornát ásni a garázsban ( persze nem lesz meg az ingem, mert az a gatyámmal együtt ráment a járgányra), amin keresztül ki tudok jutni az autóval az utcára /Megjegyzés: Április 23 van, ami ugye április közepe, és még nem tudom megerősíteni a sikert/.
Persze senki se higgye, hogy a téli időszak csak azzal telt, hogy egyre beljebb ástam az autót a mindenféle egyebek mögé... nem, dehogy! Beszereztem pár alkatrészt /Czibere Zsolt kollégát hálám örökké üldözni fogja/, erőt és némi zsetont is gyűjtöttem. Végre a dollár is megfelelően áll, szóval most megrendeltem az utolsó hiányzó csetreszeket is az USÁból, Steve barátom összegyűjti a csomikat, és egyben küldi haza. A hőmérséklet is végre megfelelő a munkához, elérte a garázs a 8-10 fokot /Ha rászánom magam, és veszek egy hőmérőt, akkor pontosabb értéket is mondhatok majd/, addig tessék beérni annyival. hogy végre nem látszik a leheletem! Az a terv, hogy idén elkészülök az autóval, egyedül a festést hagyom a jövő évre! Szóval dolgos nyár áll előttem, van mit csinálni.

In english: It is worktime!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése