2011. augusztus 5., péntek

2 hét után újra autót szerelek

2 hétig szabadságon voltam!

Nem tudom, hogy mondhatok-e ilyent, amikor éppen nincs munkám. Mármint vállalkozóként éppen nem vállalkozok semmire... Azt hiszem nem akarom ezt tovább ragozni, a lényag az, hogy 2 hétig semmit sem csináltam. Nem nyúltam az autóhoz, tévéztem, lábat lógattam, még fórumot is alig olvastam. Ha ez szabadságként definiálható, akkor szabadságon voltam, ha meg nem, akkor semmit tettem és kész!
Nem mentem persze messzire... otthon maradtam, mert minek mentem volna távolabb, semmittenni akartam, az meg itthon is megy. Viszont legalább jól kipihentem magam!

Most hétfőn kezdtem visszakapcsolódni a világ körforgásába. Már amennyire bárminek a körforgásában voltam valaha is... Szóval, leslatyogtam a garázsba, felvettem a sokat emlegetett szopóálarcot, és elkezdtem csinálni a cobrán, amit tudok. Levittem a csomitartó és az utasoldali lábdoboz alkatrészeit meg még pár apróságot a porfestőhöz. a nagyját vissza is kaptam... a többiből majd újat csinálok.

Érdekes, hogy 2 hete megterveztem, hogy miket kell megcsinálni a visszaszerelés előtt, és hogy milyen sorrendben kell majd az alkatrészeket visszaszerelni a porfestés után. Természetesen mostanra mindezt elfelejtettem, így néhány óra helyett 2 napba tellett az összeszerelés. Hiába no, nem megyünk a szomszédba, ha egy kis szopásra vágyunk! Példának okáért a vezető oldali bukócső felszerelése közben sikeresen beletörtem a 8-as fúrót az egyik lukba, így az utasoldali luktalanul töltötte a 2 hetet. Persze kobaltos fúrószár csak 8.2-es volt a szögkerben, persze a 2 tized nem sokat számít, fontosabb lett volna, hogy ne szereljem fel az elválasztót a csomagtartóba, hiszen a fúrógéppel oda kell férni.
a 3-as fúróval szépen odafértem a levegős derékszögű fúrógéppel, a 6-os határeset volt, de a nyolcashoz át kellett szerelnem a gépet, mert a "ravasza" már nem fért oda. Amúgy meglett, hogy a levegős gép milyen könnyen volt képes volt 8-as likat belebuherálni a 4 * 3mm acélba! Kicsit nyekergett, akadás is volt, de végül odaszületett a lik ahova terveztem! A mai lábdobozos cikkben látható is a szóban forgó levegős gép, szakszóval kanyarfúró! Amugy a Summittól rendeltem egy tavalyi vásárláskor. kb 80 USD volt, ami nem tudom, sok-e vagy kevés, de most úgy ézem, megérte.


After 2 weeks of "doingnothingathome" I am back to work on the Cobra! Due to some mistakes, It took me 2 days to rivet the newly powdercoated parts back.. but now the heater unit, the passanger side footbox and the trunk aluminium are all completed.

2 megjegyzés:

  1. Péterkém!

    Lélekmelegítésül ajánlom figyelmedbe a szakszerű Cobrahasználat mikéntjét - hadd szolgáljon nemes okulásodul!

    http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=29488

    VálaszTörlés
  2. Ha netán rendszámot nem kapsz rá, erre még mindig jó lesz a kicsikocsi! :-D

    VálaszTörlés