2011. augusztus 25., csütörtök

Szöszmötölök

Imádom ezt a szót! Szöszmötölök!
Rá lehet guglizni, mit is jelent, de én most úgy értem, hogy olyan dolgokkal pepecselem el az időt, amelyek másodlagos fontosságúak. Először kitalálom, hogyan lehetne őket egyszerűen és mégis nagyszerűen valósítani meg. Természetesen ezután szoktam a jól kitalált dolgokat rosszul vitelezni ki, mert mint említettem, érteni azért nem értek hozzá!

Na lássuk mivel molyoltam el hozzáértés nélkül:
1- kitaláltam, hol férne el a kézifék kapcsoló, és hogyan lehetne működtetni is
Ehhez a régi kézifék tartókonzolját műtöttem meg. A 7/16"-os likat felfúrtam 12-esre, hogy beleférjen a kapcsoló, majd sokat hajtogattam egy kis saválló csíkocskát, hogy a zannya se ismerjen rá, végül lukat operáltam a kézifék oldalába is, hogy menetet hajthassak bele, és egy csavarral rögzíthessem az origami eredményét. Szerintem kitűnően sikerült. Már csak az elektronikai szerelés van hátra.





2- Felraktam a váltótakarót.
A gyárban jó ferdén sikerült a váz középső részét hegeszteni, és mivel innen már nem tudok köszörülni, ezért itt csalnom kellett. Fogtam némi Dinamatot, és beborítottam vele a vasak tetejét (így legalábbnem fog zörömpölni rajtuk a lemez). Volt, ahol két réteg kellett, hogy ne hintázzon rajta az alulemez. Majd amikor már tetszett, amit elkövettem... 3-3 csavarral rögzítettem mindkét oldalon, és elfelejtettem lefotózni. Az első 2 képen látszik, ahogy a léccel vizsgáltam, hogy milyen csálé lenne... kb. az ujjam befért volna.






3- Összebénáztam a vezető oldali lábtér tetejét, már csak a fékfolyadéktartályokat takaró lemezke hibádzik.
úgy döntöttem, hogy csak csavarokkal fogom rögzíteni ezt a részt, mert érzem, hogy itt még szerelgetni kell majd.



ami most hátravan a kasztni felhelyezése elött, az némi elektromos szerelés, kábelendezés, a kesztyűtartó és a fűtés beszerelése.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése