2012. április 10., kedd

OFFTOPIC: googli optimalizálás!

Teljesen offtopic, szóval, akit csak a kocsik érdekelnek ne is olvasson tovább!

Rendszeresen belekuksizok a látogatószámlálóba rejtett ficsörök között abba, hogy honnan jöttek a látogatóim. Kicsit belenéztem ma is. Kedvencem a "Came from" analízis. Találtam már így fórumtopicokat, ahol szóba kerültünk a járgányommal - Tényleg nevet kéne már adnom neki! - de most másvalamin akadt meg a szemem. Kicsit fejlesztették a cuccot, és most a google.hu találatoknál automatikusan mutatja, hanyadik találat vagyok. előre kell bocsássam soha semmilyen optimalizálást nem végeztem, így ez magától lett ilyen:

— epp' cobra #1 Na ez azért elvárható volna nem!
— epp's cobra #1
— epp cobra #1
— felni beleér a fékbe #1 OH!!!!!!!!! ne már csak az enyém????????
— a felni beleér a #1
— trélerezés b kategória #1 Nem egy autósiskola!!!! ÉN!!!
— irányjelző feltaláló #1 :) végre elismernek!

— szélvédelem #2 He?????
— lábtér #2 hehe

— cobra ülések #4 Mi vagyok én kárpitos?
— cobra ülés #6

— shelby cobra olcsón #5 Olcsón??????? Azért ezt nem mondanám. Ez nagyon mellé!
— cobra auto épitése #5 Ez azért reális :)
— cobra car kit #6
— ac cobra építése #9 hm.. így lemaradtam.. ne már!
— egyedi készitésü autó replikák #10 :)

— shelby cobra wiki #6 ?

— roll bars #10 nem hiszem el, hoghy 9-en is többet szoptak vele, mint én! Én még le is estem a hátsó kerékről miközben szereltem!
— darvin díj #8 Erről beszéltem az előbb!
— csetresz jelentése #10 EPP nagyszótár rulez!

A végére hagytam a legjobbat:
— piszoárszerelő #1 Azért ez EPIC!!!
— piszoár bekötése #30 Na erre most mit mondjak?? Gugli a tiedet!


Image search results:
— központozott csigafúró HM... ehhez mi közöm?
— féknyereg festék Festékboltok reszkessetek!
— króm felület festése Hopp! releváns találat lehet!
— factory kipufogó Hat.... ez még habahatáron belül van
— quad hátsó hidak Honnan szeded a Quadot????????
— tittadili Hello old friend!
— szép zárak Szépek biza!
— csőbomba WHAT????????
— tank műszaki rajz Ujabb EPIC fail from google!

Hát vagy a guglin kéne reszelni, vagy tényleg én vagyok az országban az egyetlen piszoárszerelő????????? Ne már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése