2012. április 14., szombat

Going OUT

Kimentünk a járgánnyal!








Beállítottuk a kilométerórát is... meg megpróbáltam fogyasztást is merni. Vettem 5 litert, és amikor kifogyott betöltöttem, és mentem újabb 10 km-t. Igazából addig kellett volna menni, míg ki nem fogy újra, mert így csak annyit tudtam meg, hogy 50 liter alatt fogyaszt... de már olyan éhes voltam, hogy inkább hazamentem. Amúgy az előző 5 literrel mentem legalább 20-at.... talán 25-öt is :)
Ja és mielőtt valaki rákérdezne: Igen! a sapka kellett! volt vagy 10 fok...


I have waited for this for a long time! Finally I have tested the car on the road! It was great! On the other hand, I found weeknesses also... So It would be early to say, the car is ready. I will locate and repaire all the issues this year.. at least there will be something for the later postas as well. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése