2014. június 12., csütörtök

Vaxolás

A legutóbbi poszt kb. ott maradt abba, hogy hátha lenne értelme waxolni.

Jó alaposan körülnéztem a neten,  hogy van-e polirozó / waxoló szaki, aki kijön megcsinálni a munkát. Azután rájöttem, hogy buta vagyok, hiszen az egész autó arról szól,  hogy én csinálom, és olyan lesz, amilyenre az én képességeim feljogosítják.. Tehát logikus,  hogy magam kell waxoljam.
Eme gondolatmenet mentén haladva, amikor a Totalcar junius eleji pályanapján cipeltem apró gyermekemet a játszószoba és az ugrálóvár közt oda - vissza, lecsaptam a a lehetőségre, és vettem polírozó anyagot és vaxot az "ez itt a reklám helye" cég sátránál. 

Nem tudom hogyan tudnám fényképpel szemléltetni, így most képtelenkedés lesz, de a lényeg,  hogy letakarítottam és kézzel kicsit lepolíroztam a kocsi hátsó fertályát ( nem akartam gépezni, hiszen még új a festés),  majd rákentem a waxot, ahogy a kapott használati útmutató írta. Egyenlőre annyit vettem észre,  hogy az összekencézett részeken a víz könnyebben "leperdül". Hamarosan ráveszem magam az elejével való folytatásra is.


ps:  mivel nem tudom, hogy "v" vagy "w" a vaxolás első betűje, igyekeztem felváltva használni..  így legalább a fele helyes.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése