2009. április 19., vasárnap

Bodi megfulladásig

Ma jött kutyára dér.. vagyis inkább bűz!!! Ami mestereink a kasznit vinnyl-észter gyantából követték el... szóval azzal kellett a belsejét is betrutymákolnom, hogy ne szívja magába az olajpárát, meg a hasonlókat. Leellenőriztem egy kis darabon, és bizony tényleg beitta kicsit a rácseppentett olajat, szóval nem kerülhettem el a gányolást. A belsejét kicsit megcsiszoltam, hogy a kirakodott edző (ami egésszéges fehér por) lejöjjön, azután rákentem vagy 80 dkg feketére szinezett gyantát. mivel nem csiszoltam belül tökéletesre, így szebb nem lett. Viszont én majd megfulladtam a portol (a porálarc se sokat segített), meg az észtergyanta fertelmes szagától.... nem véletlenül használok én csak epoxyt! Ezzel a szaggal a világból ki lehetne kergetni! még mindig fáj a fejem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése