A carstylingon valaki azt mondta, hogy egy ilyen melóhoz komolyan felszerelt műhely kell. Nem állítanám, hogy komoly a felszereltségem, de eddig csak pár apróságot kellett vennem : colos Csillag-villás kit, colos Crova fej kit, nyomatékkulcs, és a popszegecsekhez ideiglenes rögzítők az egész szumma <40 000 Ft értékben, ami szerintem egy ekkora melónál nem jelentős.... viszont a hozzáértés, az nekem jelentősebb problémának tűnik. Minden lépés előtt túrom a nyetet, meg a manuált, meg
próbálom kitalálni a legjobb megoldást, és így is nem egyszer vissza kell lépnem, és újra szétszedni, összerakni, amit már megcsináltam.
Sokaknak fura lehet, de a költségek mellett írom a felhasznált munkaidőt is (az idő pénz alapon). eddig nagyjából 80 emberórát fordítottunk a faterral az építésre (nem számolva az interneten töltött időt, a blog írást, és a rohangálást). Ha most újra kéne indulnom, akkor lazán megcsinálnám ezt a melót 3 nap alatt (persze a porfestés, meg a krómozás nem lenne meg 2 nap alatt, szóval ezektől eltekintve).
A Factory five honlapon azt írták a kit összerakása 300 óra meló. Terveim szerint a motor-váltó beszerelést és a festést-festés előkészítést profik fogják csinálni. Tegyük fel, hogy a fickók mondjuk 100 órát számoltak ezekre, plusz én akarok még pár extra módosítást, ami mondjuk 25 órával megtoldja az időt.....
Szóval azt számoltam, hogy a szükséges 225 órából mintegy 15 - öt sikerült abszolválnom 3 hónap alatt... kis osztás szorzás eredményeképpen 42 hónap van hátra, ami ugyan A válasz, de addigra szakállam lesz, és a hamut is mamunak fogom mondani!!!!!! Nem is beszélve a nehezítő tényezőkről:
próbálom kitalálni a legjobb megoldást, és így is nem egyszer vissza kell lépnem, és újra szétszedni, összerakni, amit már megcsináltam.
Sokaknak fura lehet, de a költségek mellett írom a felhasznált munkaidőt is (az idő pénz alapon). eddig nagyjából 80 emberórát fordítottunk a faterral az építésre (nem számolva az interneten töltött időt, a blog írást, és a rohangálást). Ha most újra kéne indulnom, akkor lazán megcsinálnám ezt a melót 3 nap alatt (persze a porfestés, meg a krómozás nem lenne meg 2 nap alatt, szóval ezektől eltekintve).
A Factory five honlapon azt írták a kit összerakása 300 óra meló. Terveim szerint a motor-váltó beszerelést és a festést-festés előkészítést profik fogják csinálni. Tegyük fel, hogy a fickók mondjuk 100 órát számoltak ezekre, plusz én akarok még pár extra módosítást, ami mondjuk 25 órával megtoldja az időt.....
Szóval azt számoltam, hogy a szükséges 225 órából mintegy 15 - öt sikerült abszolválnom 3 hónap alatt... kis osztás szorzás eredményeképpen 42 hónap van hátra, ami ugyan A válasz, de addigra szakállam lesz, és a hamut is mamunak fogom mondani!!!!!! Nem is beszélve a nehezítő tényezőkről:
- Most, hogy itt a nyár, minden hétvégén rendezvény van.. nem maradhatok itthon
- Baba van
- A HIFIs autóm is apró darabokban
- A ház is csak félig kész
- Diplomamunkát írok... mondjuk ezt csak majus 12-ig.. vagy 15-ig? franc tuggya
- Melózni is kéne a betevő falatért.... bár idén szignifikánsan kevesebb a munkám
Persze van annyi könnyítés is, hogy azért ragad rám valami, és talán egyre kevesebb lesz a bénázással töltött idő... majd meglássuk.
Szóval bele kell húzni! ha végre lesz villany a garázsomban, akkor fogok tudni esténként melózni, amikor a babát letesszük aludni 8 körül, én átsurranok a garázsba, és 11-ig barkácsolok..... Na megint a papucsom sarkára kell állnom, hogy ezt beadjam a páromnak!
Na kipanaszkodtam magam.
Szóval bele kell húzni! ha végre lesz villany a garázsomban, akkor fogok tudni esténként melózni, amikor a babát letesszük aludni 8 körül, én átsurranok a garázsba, és 11-ig barkácsolok..... Na megint a papucsom sarkára kell állnom, hogy ezt beadjam a páromnak!
Na kipanaszkodtam magam.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése