2009. július 15., szerda

Hátsó futómű szívat ezerrel.


Végre összeberheltem a hátsó futóművet. Fenn van a fék is! Persze volt szívás rendesen. A seal it gumis porvédőkkel már túl szélesek voltak a KONI lengéscsillapítók felszereléséhez adott távtartók. Mindkét hátsó KONI alsó felén szépen paszentosan illeszkedet minden a gumi nélkül, de hát az általam vélt vagy elképzelt tökéletesség felé való törekvés arra sarkalt, hogy akkor is bepasszintsam a gumis alátéteket... Szóval a nagybátyám leesztergált belölük 1-1 mm-t... amitől többé már nem fértek be! hogy matematikusok is értsék az alábbi egyenlölenséget állítottam elő:

X-2 > X

Az egyenlőtlenség bal oldalán azért van mínusz kettő, mert, ugyebár 2 távtartó között figyel a csapágy... vagy micsoda.

A megoldás az lett, hogy feljebb emeltem az alsó lengőkar alápolcolását, amitől a KONI alsó csészéje már nem ért a csőhöz.... DE MIRE RÁJÖTTEM!!!!
A megoldás persze csak fél megoldás volt, mert ezután befért, de csak a gumis alátétek nélkül szépen passzentossan, mint eddig. Ezt az egyenletet már nem írom fel, de mivel elegem lett a matekból újra esztergáltunk. Így most jó lett.


A másik szopás az volt, hogy a hátsó fékhez kellett 4 távtartó, de csak kettőt adtak. sebaj. Ilyet is esztergáltunk, és most minden a helyén van.

Az eszergálás után este nézegettem egy Nathan nevű szaktárs blogját, aki kb ott tart, mint én... najó kicsit elörébb... Ő is belefutott a hiányzó távtartókba... ő (láma módon) felhívta a gyártó céget, és küldtek neki még kettőt... Micsoda tipikus lusta megoldás! Persze, hogy csak azután néztem a másik blogot, hogy megoldottam a problémát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése