2009. július 6., hétfő

Los Aluminiumos part I

Jó ideje nem írtam értelmes bejegyzést. Ez nem jelenti azt, hogy nem csináltam semmit, hanem inkább azt, hogy kb. ugyanazt csinálom már egy hónapja: alumíniumpaneleket illesztgetek, csiszolgatok, fúrogatok, vagdalgatok. Ez kifejezetten unalmas, mondhatni DÖG UNALMAS. Már beletörtem 4 db 3.3-as fúrót, de hősiesen kifurkáltam vagy 2000 likat. Ahogy fabrikálgatok, a járgányom egyre inkább egy ementálisajthoz kezd hasonlatossá válni. Ráadásul az Amik nem köszörülték le a hegesztési gambrikat a vázról, ezért sok alupanel enyhén szólva nem passzol. Ahol lehet az aluból csippentek, ahol meg nem lehet, ott utólag leköszörülöm a vázat, és próbálom kijavítani ezeket a sérüléseket(mondjuk szilikon alatt lesznek), hogy megvédjem a porfestést... amennyire lehet.

Mostanra végeztem a nagyobb panelek jelentős részével, de még hátra van vagy 25 - 30 kisebb, szóval nem szabadulok olyan könnyen/gyorsan. Először azokat csinálom meg, amelyeket már nem lehet rendesen kifúrni, ha a motor a helyén van + a csomagtartót, mert ott akarok pár változtatást..

Amúgy esténként olvasgatok más Factory five cobra blogokat is, és az az igazság, hogy nem csak én maradok el az írással az alumíniumozás ideje alatt. Mások is unták veszett mód. Mindig úgy megyek ki, hogy akkor most felrakom ezt és ezt az alumíniumot... Majd odakint örülök, ha 1-2 darabot sikerül felbarkácsolni.

Azt hiszem egy kisebb bejegyzéssorozat lesz az alumíniumokból... Ha már ennyit melóztam velük!

Majd még ki kell találnom, melyiknek melyik oldalát kell porfesteni, illetve a padlólapokat szerintem rücsizni fogom, hogy ne kopácsoljon rajta a sok kavics.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése