2009. július 30., csütörtök

Mint a rendőr fia a mezőn

Aki nem ismerné a viccet:
- Miért sír a rendőr fia a mezőn?
- Ásott egy gödröt és nem tudja hazavinni!

Na ma úgy érzem magam, mint a rendőr fia a mezőn. Ugyanis nem tudtam lefotózni, amit ma csináltam. Mert hát mit is csináltam ma:
  • Elővettem az összes elektromos kütyüt, amit adtak az autóhoz: kábelkorbács, jeladók, műszerek, kapcsolók, pilácsok, és átnyálaztam a leírásokat, hogy mégis ki kicsoda, mi micsoda, kit kivel hogyan miért. Mondjuk az autó villamos rendszerének bonyolultsága alulról közelíti egy Trabantét, úgyhogy ha tudnám hogy működik a trabi, ezt is össze tudnám rakni. Persze a trabihoz sem értésem nem túl hálás fotótéma.
  • Ezután sikeresen kijavítottam egy kis gixert a gázpedállal. Willwood vagy sem, jobbra-balra kotyogott kicsit. Nem az enyém az egyetlen. Egyik kedvenc FFR webhelyemen megvan a megoldás. Egy alátétet kell rakni a tengely körül levő műanyag persely alá. Belső átmérő 22 mm alátét persze nem van, csak 21 és 23 :) Szóval vettem egy 21 mm belső átmérőjű darabot, kibővítettem, felszereltem. A probléma megoldódott, de a páciens meghalt. Ugyanis a kotyogás megszűnt, a pedál mozgathatóságával együtt! Mivel a kotyogás csak pár tized volt, előkaptam egy olyam fóliát, amit spirálozásnál a dokumentum elejére szoknak rakni. Bőrlukasztóval csináltam rá 22 mm átmérőjű lukat, ollóval körbevágtam, és 2 ilyen sk alátéttel bejlagoltam ki a poliuretán perselyt. Most nem kotyog, és mégis mozog. Megróbáltam lefotózni, de semmi sem látszik a képen.
  • Ezért szépen lefotóztam a sok összefarigcsált alumínium darabot, hogy legalább a beharangozott harmóniumozásos fotókat prezentálhassam.... Erre ottfelejtettem a fényképezőgépet.
Szóval, akkor most nem tudom hazavinni a frissen ásott gödröt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése