2010. március 16., kedd

Motorja van!

Nagy nap a mai bekerült a moci a helyére.

Faterral még hétfőn összehoztunk egy pár akasztót aminél fogva fel lehet majd emelni a mocit. Szép nem lett, de azért elteszem a következő hasonló eseményre.
A motortartó bak csavarjai pont jók voltak bele (szerencsére volt egy extra készlet (ami a motort tartotta eddig). egy kis darab ki van flexelve, hogy ne érjen a szelepfedélhez.

Mielőtt bármit csinálnánk szépen leellenőriztük van-e bármi fizikai akadálya a műveletnek. A kerekek alá került egy pár a kedvenc fakockáimból, hogy a zsiráf lába beférjen a váz alá, máskülönben minden jónak tűnt.
Kezdődhetett a súlyemelés.
Meglepően simán betuszkoltuk a helyére... nem szerepelnek sem ujak sem körmök a veszteséglistán :)A válto kicsit beakadt, ezért kicsit ki kellett mozgatni az egész córeszt. A végeredmény magáért beszélA végén extra segítség érkezett 14 hónapos Dani fiam személyében! HA bármi baj lett volna, akkor meg lettünk volna mentve.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    A Tuning Show -n volt kint egy Cobra... most nagyon irigyellek :)
    További jó munkát!

    VálaszTörlés
  2. Én is ma voltam kinn a show-n. Ezt az autót már láttam párszor. 2007-ben mielőtt az enyémet megvettem, a komáromi amerikai autó talin beszéltem is az akkori tulajjal (próbált lebeszélni az autóépítésről.. sikertelenül persze)

    Amúgy ha valaki ismeri, elküldhetné az elérhetőségét, hátha érdekli a mi kis KIT-CAR klubunk.

    VálaszTörlés
  3. Időközben sikerült találkoznom a másik cobra tulajjal. Sőt be is ülhettem a gépébe.. azóta minden nap reszelek valami apróságot az enyémen.... ugy fellelkesített az élmény!

    VálaszTörlés