2010. március 25., csütörtök

Váltókarok, avagy 2 pad közt a barkácsműhelybe zuhantam vala

Az élmények sora csökkenő tendenciát mutatni nem kíván!

szóval felpróbáltam a váltótornyot (majd rögzítem is egyszer), és rápróbáltam a váltókarokat... a poén kedvéért egyszerre mind a kettőt.



a kithez kapott eredeti, ami az át nem épített válthoz passzolna elég mókás produktum, mert lazán belelóg a műszerfalba!

Tehát a másik lenne a jó választás? Amelyiket a váltóval együtt kaptam? abba meg 10-es liket furtak a 8-as csavarnak (nem elírás! tényg metrikus csavar kell a váltókar és a váltótorony közé!!!),és nagyobbat lifeg a túlméretes lik miatt, mint amenyit a váltókaron tolni kell! Mondtam már, hogy imádom az amerikai megoldásokat? Most barkácsolhatok valami perselyt!

sebaj, legaláb kiderült, hogy a váltótól nem fér el rendesen a kézifék kar. Ha ledolgoznék egy csentit a váltó oldalából, akkor felszerelhenék egy ronda kézifékkart egy olyan helyre, ahol becsatolva nem érem el! Azt hiszem nem kérdés, hogy újabb költekezésbe fogok, és veszek egy LOKAR kézifékkart... na ez is eldölt.






I have tested 2 things today: first the transmission tower requires only 10 minutes of FLEX operation to fit into position. 2: altough I have 2 different shifting handles neighter is good. The FFR supplied one is for the unmodified transmission, the other one has 2 size bigger holes, so cant be connected to the transmission without fabricating some special spacers... thx god, this one was supplied with the transmission. Imagine what it would be, if it were bought separately!
3: the FFR supplied handbrake does not fit into position when the transmission is in.
ok it was 3 things tested.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése