2010. október 10., vasárnap

Az első próbaút tapasztalatai

Rettentően vártam az első utat az autóval, és hatalmas élmény volt. Egyszerűen már most érzem, hogy megérte azt a sok órát, amit beleöltem és még bele fogok ölni( a zsetonról nem is szólva). Kicsit olyan volt vezetni, mintha csak egy álom volt, szóval felébredtem, és már csak pár dologra emlékszem. De az álmokkal ellentétben ezt meg tudom ismételni (ok, tudom, hogy Boborján az álmodást is, de hol vagyok én hozzá!). Szóval mire is emlékszem az egészből:

  • - Valami füst szálingózott a motortérből a vezető oldalon, ami szerintem az olaj maradéka lehetett, amit kinyomott, amikor teszteltem az olajnyomást. Az is erre utal, hogy egy idő után megszünt a dolog.
  • - Vittem poroltót.. de nem kellett. Ennek örülök.
  • - Férfias jószág! Mindent erőből kell csinálni. Minden pedál és kezelőszerv ellenáll!
Amikor átülem utánna megszokott kis Cliomba.. mintha nem lettek volna ott a pedálok! A párom astrája pehelypedálu a Cliohoz képest ( ami 1 az 1000 okbol, amiért az astra szerintem is SZAR tragacs), de hazafelé valaki egyszerűen ellopta a pedálokat a Clióból ez tény!
  • - Válto.. hm.. 2 dolog van egyenlore.. kb 15 valtas utan, amire emlékszem:
  1. Relative hosszu a valtokarom, de igy is kb 1/10-e annyit kell mozgatni, mint a Renyomban.. ez nekem furi.
  2. Swarcira van méretezve a váltó is! Kell hozza ero, hogy valtani tudjak... állitolag ez finomodik idovel. Meglassuk.
+1: allo helyzetben, kuplung nelkul csak rukvercbe tudom rakni.
  • - Nagy a kormány holtjátéka.. mondjuk ezt már észrevettem előbb is. Valamit ki kell találni ezügyben!

Majd idővel megyek még, és akkor bővítem ezt a listát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése