2010. október 11., hétfő

Újabb piszoárjavítás

Első próbautunk újra csak piszoáreffektusban végződött, csak most máshol pisilt! Nem úgy értem, hogy a szomszéd utcában, mert onnan hazajöttünk, hanem úgy, hogy a termosztát után... csoringer kinyitott, csak, hogy a környezetbe ereszthesse a drága nedűt .... kicsiny öröm ez a szívemnek....

ráadásul nem is tudtam megállapítani pontosan hol fúj ki. Van ugye 2 csavar + a szilikon cső. mivel minden vízes volt, nem tudtam megállapítani ki a ludas. Megreparáltam hát mindet. teflon fogselyem a csavaroknak + gumibugyi a csőnek.



ami igazából bánt a csövekkel kapcsolatban, hogy megvettem őket aranyáron, és direkt rákérdeztem, hogy mennyire lehet nyújtani őket... meg is találtam a kérdést és a választ a leveleim közt:

Q: -
I have an engine wit a water outlet of 40mm and inlet of 46 mm
outer diameter. What size of connectors will fit these? Will your 38mm
hose fit onto my 40 mm outlet without damage?


A:
38mm will stretch to 39mm but you may find it difficult
to go over 40mm


megvettem... erre most a 40-es csőre rakott 2 mm vastag gumira is rácsusszant (mondjuk tényleg nem volt könnyű!). Ennyit egy bizonyos angol gyártóról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése