2011. június 23., csütörtök

Megjött a nyárimukulás!

Két végén égetem a gyertyát, ezért duplán öregszem, tehát jogos, hogy kétszer legyen karácsony is! Na most megvolt a nyári karácsonyunk. Ez persze csak nem hivatalos, fa nélküli karácsony volt, de a boldogságomat ilyen apró tények nem zavarják.Van pár gumiátvezetésem, hővédőrácsom a kipufira, spricnijeim, olajszűrő, hátsó lámpa...


És van grillrácsozatom is... ha esetleg sütnék valamit útközben.



Amikor ezt a csomagot megrendeltem, azt hittam semmi más nem fog már kelleni... Persze, hogy nem volt igazam. Amikor a kiállításon jártam, azt hittem ott beszereztem az utolsó alkatrészeket... persze, hogy akkor sem volt igazam.

Azon gondolkodom, hogy újra szét kellene szedni az autót, mert pl. amikor szétszedtem a fényképezőgépemet, és újra összeraktam, akkor maradt pár alkatrész. Ha most is így történne, akkor hátha olyanok maradnának, amik most kellenek.... Mondjuk az ötletem ellen szól, hogy a fényképezőgép azóta sem működik, és kénytelen voltam újat venni.


Sajnos egy hubbát azért találtam... a szegecsanya hiányzik a hővédő pajzshoz kapott bilincsekből





I had christmas this wednesday. My package had arrived from Finishline containing some of the stuff needed to finalize the Car.The only thing I need now is some time... and lots of free space , as there are construction works going on in my house, so the cobra is under cover, hard to discover, even harder to approach

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése