2011. július 3., vasárnap

Örömmel jelentem haladunk!

Megvan a vicc, amikor a feleség újságolja a férjének, hogy :
- Drágám, van egy jó és egy rossz hírem, melyikkel kezdjem?
- A jóval drágám!
- Működik a légzsák a kocsiban!
Szóval nálam a jó hír, hogy végre újra van időm az autón dolgozni. A rossz, hogy heti 7 napban ráérek. Mivel elsejétől igaz a hír, a pénteket és a vasárnapot már az autó körül töltöttem (szombaton kit car találkozó volt, ahova sajna a járgány nélkül mentem).

A pénteki napon elértem a 700. munkaórát, amit a cobra bütykölésével töltöttem! Azon tűnődök, hogy ha ezt az időt olyan munkával töltöttem volna, amihez értek, azon már egész jó autót lehetne venni... akkor most ezt az "alternatívaköltséget" is adjam hozzá a Cobra árához? Vagy inkább becsüljem meg, hogy egy hozzáértő mennyi idő alatt tudná megcsinálni, és ő mekkora órabért kérne? tudjátok mit, inkább kijelentem, hogy ez a hobbim, és a hobbi esetében nem szokunk alternatívaköltséggel kalkulálni!

Ehelyett a hobbi keretein belül felvesszük a szopóálarcot (amit a Magyar Kit Car klub tagjaitól lehet kölcsönözni), és úgy döntünk, hogy átépítjük mindazt, amit mások kitaláltak... röviden: átépítjük amit lehet. Pl. ha úgy érezzük kicsi lesz a hely az utasaink szőrös lábai számára:



Akkor ki kell valamit találni. Szépnek nem kötelező lennie:



és máris megvan a csoda: Elférnek a szőrbeborult virgácsok ( hangsúlyozom, az utasé, nem az enyém, én a vezető vagyok!)



Persze most kicsit közel van a kipufogóhoz, ami fűt, mint annak a rendje. Szóval kell valamit csinálni a meleggel is... Logikus hát, hogy tegyük sínre a fűtést, amit persze a szopóálarc félrecsúszott piciny kukucska-nyíllásán át nézve újabb átépítést von maga után, hiszen miért is tenném oda, ahova mások.. akik nem akarnak kesztyűtartót.



A csápos szörnyedvény a kép közepén az, és a Viperformance feliratú csöveket kell bekötni, és persze kelleni fog valami a friss levegőnek is!


I keep track of the time spent on the car, and the counter has hit the 700 mark when I was working on the pasanger side legbox mod and the heater setup mod. What is the fun doing something the same way others do! I use my creativity,do the modifications... just to create a situation where I need even more creativity to fit the essential components around those mods.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése