2011. július 8., péntek

Hogyan készül a ( majdnem) Darvin díj jelölés

Előre szeretném bocsátani, hogy ma olyan meleg volt, hogy hőségriasztás van érvényben, és nem csak nekem forrt fel az agyvizem annyira, hogy a Darvin díjasok szellemi szintjére ereszkedhessek. Ha a mai műveletemet valaki videózza, azzal megvan a hét hülye videója! De mivel egyedül voltam, be kell érni az én beszámolómmal.
Szóval az úgy történt, hogy nekiláttam a bukócsövek ( roll bar) beszerelésének, hogy a jármű kinézetét biztonságát növelhessem! Ugyebár ahogy a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve, engem is akkor ér a kvázibaleset, amikor a biztonságon dolgozom... logikus nem?
Szóval a vezető oldali bukócső egész simán a helyére ficcent, és ki is tudtam szedni. kis csiszolás, igazgatás, és elértem, hogy finoman kiszedhető-berakható, ahogy a nagykönyvben meg van írva.

De az utasoldali, az bizony megmakacsolta magát és némi unszolásra ugyan beficcent a helyére, de bizony nem akart jönni. rángattam jobbra-balra,étőre hátra... SEMMI!. Rásegítettem a gumikalapáccsal... SEMMI! Feszítővassal alulról próbáltam beakasztani neki, de nem fért oda... Ekkor jött a Darvini szikra! Felálltam a hátsó kerékre, megragadtam az ívelt vasdarabot, és teljes erőmből rángatni kezdtem.. rángattam, és húztam felfelé... minden erőmet megfeszítve dolgoztam az ügyön. Majd amikor éreztem, hogy az egyik fele kicsit megmozdul, a másikra kezdtem koncentrálni... milliméterről milliméterre rángattam feljebb és feljebb, amíg egyszer csak elfogyott bukócső két végéből az a bizonyos vázra hegesztett csődarab, amire rá kell húzni, és amin ugyebár szorulni méltóztatott.
Ezt az eseméyt úgy sikerült lereagálnom, hogy a Dumb és Dumberből ellesett mozdulattal állon vágtam magam, majd a reszkessetek betőrők klasszikus hátrafelé karkörzős technikáját megszégyenítő burleszkjelenetet előadva szédültem le hanyatt a hátsó kerékről. Szerencsére az autó mögött felhalmozott (beépítésre váró) poliuretán hőszigetelő anyagok felfogták az esés erejének jelnős részét, majd rugalmasan visszapattantam róluk egyenesen az autó mellett szanaszét felejtett szerszámaim közé. A repülőutamon szorgalmas követőmet megszemélyesítő 10 kilós bukócső valamilyen sorrendben még vállon és combon vágott, majd beleültem egy nagyobb alumíniumforgácsba, hogy ne legyen befejezetlen az esemény.
Szóval megúsztam, a Darvin díj jelölés helyett egy vérző állal egy vérző üleppel, és egy fogadalommal, hogy legközelebb nem leszek ennyire marha.


This is the true story of my (almost) Darvin award nomination:

Last night I was watching the Darwin award movie in the television... but never thought, that I am able to do similar stupid things... Dont worry, I did not enhanced the abilities of the Cobra with rockets, nor did I started fishing with dinamite on the ice... I was simply triing to remove the stuck roll bar of the passanger side. After triing the conventional methods, I decided to use a more drastic approach... I was appliing force and vibration while standing on the rear wheel... the fatal part was the second I suceeded. First It hit my chin.. then I lost my balance and fel backwards from the wheel, bounced on the poliurethan sheets next to the car and fel into a pointy aluminium piece, meanwhile geting hit by the roll bar fliing wth me...

So I dont even have to drive the cobra to get into dangerous situations. Before this one, I cut my finfers, got a metal piece into my eye, and hamered my hand a few times. This Cobra is dangerous! I am thinking on an aproprite name for her.. like Bloody Marry :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése