A múltkori kis affér után úgy fáj az állam, hogy a Rodin féle Gondolkodó pozíció nem megy, és a bukócsőre csak úgy gondolok, mint Mike Tyson unokaöccsére. De akárhogy is, elhatároztam, hogy megszelídítem ezt a fenevadat, és össze is szerelem a tangent féle kit segítségével, ami ahhoz kell, hogy ne kelljen látható helyen átfúrni őket. szóval fúrógép eltesz, szopóálarc fel, és lássuk mit tolunk ma el!
Az elv eccerű: csavar helyet önmagát szorongató, soha többet ki nem jön, minélerősebbenhuzodannaljobbantartésegyelefántotiselbír miacsudabigyoka fogja összetartani a csöveket. Ez a bigyóka egy precíziós vágással előállított kerek lapocska, rajta kis kis karmocskák, az egészet csavarral összehúzzuk, amitől a karmok kieresztődnek, és megtartják magukat. Mondhatni foggal-körömmel kapaszkodik a csövön belülről!
Ennyi az elmélet, a gyakorlatban ehhez elő kell venni a likérzéket, és be kell illeszteni a csőbe a karmocskás lapocskát. A beillesztés persze a takarítással kezdődik:
Ez mind a csőbe volt húzva!
Miután ez kinn volt, már csak a krómozást kellett leköszörülni a cső belsejéből, hogy beleférjen a lapocska. Azután jöhet a görbe cső, hasonló művelettel. Másfél órával később már jól álltunk:
Innen már csak 1 óra a célig: Majd jöhet az utasoldali... holnap!
Yesterday I started to work on the roll bars again. This time I was more carefull... asked my father to fit the passanger side bar! I the meanwhile I started to work on the tangent kit. As most important feature I have found another roll bar inside this one. I was really sorry about not being able to remove it in one piece. It would have been a perfect fit to a friend's ratrod!
Whatever, finally I managed to fit this one nicelly, and Father realized, that, some of the powdercoating should be filed from the short tubes on the frame. So the opponent KOing me last time was nothing else but a few microns of plastic!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése