2014. március 15., szombat

Döntéselméleti fejtegetés és festés beszámoló beharangozó

Több mint egy éve nem írtam. Ennek oka,  hogy a saját bénaságáról az ember nem szívesen ír. 
 Ez az év az autó festésével telt .. volna... ha sikerült volna elhatározásra jutnom a színt illetően.

Gondolom mindenki látta már az újjáépítőkben, amikor CsípFúz kicsit öntögeti a festékeket, kicsit csorgatja a fapálcáról, majd secperc mutatják a kész kocsit, és mindenki elalél a gyönyörtől? Egy bizonyos színt felett ez már biztos így működik, de az én szintemen alapvetően kétféle autóépítő van ( na-jó,  inkább fogalmazzunk úgy, hogy van olyan csoportosítás, mely szerint ez a kettő.. ) :  Az egyik már eleve úgy áll neki,  hogy építek egy szép strandkorlátkék autót hupirózsaszín csíkokkal. A másik megépíti, majd elkezd gondolkodni, hogy milyen színre fess(tess)e le. Bármelyik mensa tag ki tudná logikázni, hogy én melyik csoportba tartozok.

Hajdanában, danában azt képzeltem, hogy a döntéselmélet arról szól, hogyan lehet bájos ifjú hölgyeket +dönteni. Később jártam a Műegyetemen (igazira nem tellett) az MBA képzés keretein belül többek közt döntéselmélet órára is. Itt +tudtam, hogy a döntéselmélet valami tök más,  sőt le is vizsgáztam belőle. Nem cifráznám, ha valakit érdekel a téma tudom ajánlani pl. egy Mérő László nevű manus könyveit (Ez volt a reklám helye). Szóval szerintem kijelenthetjük,  hogy komoly elméleti háttérrel felfegyverkezve kezdtem feszegetni a színválasztás kérdéskörét. Nos az egész  nagyjából annyit ért, mint az elméleti Kunfus, aki megtanulta  Bruce Lee életrajzát és megnézte az összes filmjét.... 2*

Akárhogy is, Végül csak sikerült döntenem, és erőt fogok venni magamon, hogy összedobjak némi beszámolót az elmúlt 1 év eseményeiről. Elhatározásom apropója,  hogy Lajcsi jövő hét elejére-közepére ígéri, hogy elkészül a festéssel. Azt igérte, hogy csinál képeket, de nem kapom meg őket amíg a kész autóra nem csodálkoztam rá. Szóval most tűkön ülve várom a látványt, ami elém fog tárulni., És nem mellékesen belkukkolok pár újjáépítők epizódba,  hogy kellő átéléssel tudjam majd visítani: 
"HollyShit!HollyShit!ItCantBeTrue!Jesus!MamaMia!SzentMinisztertanács!"



Do you happen to know what is the hardest decision a car builder has to make? No it is not the engine size, nor the position of this or that thing. It is the colour! There aree so many colours available, so many possibilities. Some clever ones start the building as I want to build a blue car with pink stripes. I am not like them.
 Anyway, the decision has been made, and the car is expected to be ready for re-assembliy by the middle of next week. I am nervous. And plan to write a few more words about this difficult process soon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése