Már megint festésről írok, de még mindig nem kerül a kocsira szín.... csak a karosszériát hergeli Lajcsi.
Második ütem:
Sokat nem akarok beszélni ezekről, inkább összegyűjtöttem a képeket.
A motorháztetőről és a beömlőkről már beszéltem.
A hűtő köré egy légterelőt terveztem tenni. Ez elég viccesnek tűnt eleinte.
De azután csak kialakult egy sablon,mire már lehetett dolgozni:
Az ülés környékén sokan csinálnak meg egy érdekes átalakítást: a gyári letörés helyett egy nagyjából egyenletes lekerekítést alakítanak ki. Jó sokat dolgozott rajta Lajcsi, főleg az ajtók nem voltak erre felkészítve, de azért összeállt a dolog végül.
szépen ki lett rajzolva a kőfelverődés gátló, lett negatív és pozitív sablonja, és el is készültek az első példányok. Viszont most csak ezt az egy képet leltem.
A szélvédő tartók mellett jó alaposan ki kellett vágni a műgyantát, mert a gyárban nem oda került a kivágás, ahol a tartók kijöttek. Szóval Lajcsi most visszagyantázta a gyári kivágást, és csak az új maradt... remélem.
w
Második ütem:
-
Motorháztető beömlő helyreigazítás lefalazása
-
Motorháztetőre két beömlő építése
-
A hűtő körül a légterelő kialakítása + kiállás
kialakítása ( utastérbe jusson levegő)
-
Utastérben a műszerfal és az ajtó lekerekítése
mind a két oldalon
-
Első sárvédőknél a dísznek a felfogatás
kialakítása
-
Hátsó sárvédőkön kőfelverődés gátló kifaragása,
sablonozása, visszaöntése
-
Szélvédő melletti rés leigazítása
-
Tárcsafékek hűtésének a cső kialakítása
A motorháztetőről és a beömlőkről már beszéltem.
A hűtő köré egy légterelőt terveztem tenni. Ez elég viccesnek tűnt eleinte.
De azután csak kialakult egy sablon,mire már lehetett dolgozni:
és kialakult a nagy mű:
Az ülés környékén sokan csinálnak meg egy érdekes átalakítást: a gyári letörés helyett egy nagyjából egyenletes lekerekítést alakítanak ki. Jó sokat dolgozott rajta Lajcsi, főleg az ajtók nem voltak erre felkészítve, de azért összeállt a dolog végül.
szépen ki lett rajzolva a kőfelverődés gátló, lett negatív és pozitív sablonja, és el is készültek az első példányok. Viszont most csak ezt az egy képet leltem.
A szélvédő tartók mellett jó alaposan ki kellett vágni a műgyantát, mert a gyárban nem oda került a kivágás, ahol a tartók kijöttek. Szóval Lajcsi most visszagyantázta a gyári kivágást, és csak az új maradt... remélem.
A fékekre szeretik rávezetni a levegőt, hogy értelmesnek tűnjenek a levegő beeresztő nyílások a kocsi elején. Mi úgy gondoltuk, hogy elegendő egy pici irányra fordítás, a többit már tudja magától az intelligens levegő!
w
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése