2014. március 19., szerda

Festés II.

Már megint festésről írok, de még mindig nem kerül a kocsira szín.... csak a karosszériát hergeli Lajcsi.

 Második ütem:
-          Motorháztető beömlő helyreigazítás lefalazása
-          Motorháztetőre két beömlő építése
-          A hűtő körül a légterelő kialakítása + kiállás kialakítása ( utastérbe jusson levegő)
-          Utastérben a műszerfal és az ajtó lekerekítése mind a két oldalon
-          Első sárvédőknél a dísznek a felfogatás kialakítása
-          Hátsó sárvédőkön kőfelverődés gátló kifaragása, sablonozása, visszaöntése
-          Szélvédő melletti rés leigazítása
-          Tárcsafékek hűtésének a cső kialakítása 

 Sokat nem akarok beszélni ezekről, inkább összegyűjtöttem a képeket.

 A motorháztetőről és a beömlőkről már beszéltem.



 A hűtő köré egy légterelőt terveztem tenni. Ez elég viccesnek tűnt eleinte.

 De azután csak kialakult egy sablon,mire már lehetett dolgozni:

és kialakult a nagy mű:

Az ülés környékén sokan csinálnak meg egy érdekes átalakítást: a gyári letörés helyett egy nagyjából egyenletes lekerekítést alakítanak ki. Jó sokat dolgozott rajta Lajcsi, főleg az ajtók nem voltak erre felkészítve, de azért összeállt a dolog végül. 


 szépen ki lett rajzolva a kőfelverődés gátló, lett negatív és pozitív sablonja, és el is készültek az első példányok. Viszont most csak ezt az egy képet leltem.



A szélvédő tartók mellett jó alaposan ki kellett vágni a műgyantát, mert a gyárban nem oda került a kivágás, ahol a tartók kijöttek. Szóval Lajcsi most visszagyantázta a gyári kivágást, és csak az új maradt... remélem.



A fékekre szeretik rávezetni a levegőt, hogy értelmesnek tűnjenek a levegő beeresztő nyílások a kocsi elején. Mi úgy gondoltuk, hogy elegendő egy pici irányra fordítás, a többit már tudja magától az intelligens levegő!



w

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése