2015. augusztus 29., szombat

Majdnem elvittem az autót a Totalcar belsőségtalálkozóra

A kulcsszó persze a majdnem. De a lényeg az,  hogy majd 2 év után újra Cobrát szereltem. ÉS ÉLVEZTEM!

OK, kb. 1 éve babráltam a hátulján, (amikor a kisfiam is besegített), azután voltak egészségügyi problémáim... pár pár hete egy ismerőssel már eltöltöttünk egy szombatot azzal,  hogy rápróbáljunk néhány alkatrészt. De úgy igazából a kedvem csak most jött meg!

Kivettem 3 napot, és már kedden délután bemásztam a kocsi alá. A terv sz volt,  hogy pántek délre olyan állapotba hozom, hogy meg tudja tenni a 65 Km-t a totalcar belsőségtali helyszínéig. Hát majdnem sikerült.
 
Azért azt tisztázzuk, hogy amikor a rajzolók a Speedy Gonsales nevű egérkét megmintázták, nem engem kértek fel, hogy modellt álljak. Azóta pedig tovább lassultam.

Most a cél nem az volt, hogy befejezzem a kocsit. És ha már itt tartunk, megosztanám azt a nézetemet, mely szerint egy kit car tulajdonképpen sosincs kész,  csak van olyan pont, amikor már lehet vele járkálni is a szerelések közt. Majd eljő az a pont, amikor már mindent annyiszor átalakítottunk mindent, hogy már elégedettek vagyunk vele, vagylegalább belenyugodtunk , hogy olyan, amilyen. Most az első lépcső elérése volt a célom. Munka közben írogattam a kis listámat, hogy mi fog kelleni a második fázishoz. Azon a listán is van már vagy 20 elem, pl: olyan apróságok, mint a kárpitozás.

Kedvcsinálnék pár elötte típusu képpel: 
 


Kicsit kosárban kaptam vissza. Eddig lego felnötteknek volt,  mostantól a Puzzle szó jellemzőbb.

Idáig jutottam: 



 Az elinduláshoz nem sok hiányzott:
  • fel kellett volna szerelni az ajtókat
  • Megigazítani a  műszerfalat
  • kicserélni a 2 éve álló festést túlélt benzint
  • visszarakni az ülléseket
  • Beindítani a jószágot
  • Elszomorodni,  ha előjön még valami



 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése