2009. március 21., szombat

Egy mókás oldalági történet

Ma dolgozgattam az autón, de a fényképelőgépet ottfelejtettem mellette, úgyhogy majd holnap számolok be arról. Ma jobb híján egy kis történetet mesélek el a torque Seal-ról.

Ennek a filéres cuccnak az előnye az, hogy egyrészt meg lehet vele jelölni a már meghúzott csavarokat, másrészt pedig ha elmozdul a csavar, eltörik a festék, így egyetlen pillantással fel lehet mérni, hogy minden rendben van-e

A fórumon azt tanácsolták, használjak körömlakkot. kipróbáltam, jelölésre kitűnő, de mivel szétfolyik, így amikor kipróbáltam nem sikerült tökéleteset alkotnom... Ezért elhatároztam, hogy mégis rendelek a nyetről. Amiban 2 USD-ért, UK-ben 7 Fontért találtam! Könnyű kitalálni, melyiket terveztem megvásárolni.

Íme, amit találtam:

http://www.aircraftspruce.com/catalog/cspages/f900.php

5 féle szín, 5 *2 USD... egyszer élünk, ha lenne még egy doboz gyufa is beleférne. Majd a fizetésnél a progi felhozott egy ablakot, vigyázat, mert a szállítás nagyon drága lesz. Itt meglepődtem, ezért írtam nekik e-mailt, hogy mégis mennyire. gondoltam, esetleg a 10 USD-hez képest a 10 USD postaköltség is sok... lehet relative kell érteni....

Korektül, gyorsan válaszoltak....

"Torque seal is hazardous and will have to ship by freight forwarder. The cost will be at least $450 to ship to the nearest airport or seaport."

és persze a 450 + 10 USDre még jön a vám és az ÁFA (ami a 10 USD-re 0 lenne, mert az limit alatt lenne még postaköltséggel is)!!!! Majd a nearest airporttól haza is kell hozatni. ez mar magyar posta díjjazással. Ja és, ha cégre veszem, akkor még valami papírfecnit is ki kell töltetni, amit 10 e ft-ert bármelyik szállító szívesen megtesz....

Agyrém!!!!!!!!!!!!

Ma reggel a párom csak úgy engedett el barkácsolni, ha kitakarítom... az asztalomat. És mit leltem a papírhalmaim alatt!!! Üvegfestéket 12 féle színben!!! sajna az üvegfesték alapból rugalmas... de azért szerintem jó lesz :)
ár-teljesítmény arányban tuti nyerő!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése