2009. március 23., hétfő

Hátsó felfüggesztés kezd összeállni.







A múlt hét végén megjött a breeze-től a kis csomagom benne mindazzal, amit hasznosnak gondoltam az építéshez. megjöttek a SEAL-it gumis alátétek, amik reményeim szerint megvédik a csapágyakat a dzsubától. Így szétkaptam a hátsó felfüggesztést, és a helyükre eszkábáltam őket. Ez az a tevékenység, amit a hátsó futómű beállítás bemelegítésének lehet tekínteni... amikor arra kerül a sor, akkor bizony jó párszor végig kell majd játszni kb. ugyanezt. Előre élvezem. Készítettem ugyan képet a beszerelt alátétekről, de komoly szemtorna rájönni róluk, hogy miről is beszélek, szóval ez csak úgy képtelenül marad.

Megjöttek a "quad shock dampener" -ek is... franc se tudja, hogy hívják őket magyarul, a kithez nem adták őket, rá is kérdeztem, azt mondták csak akkor kell, ha extrém kanyarsebességet akarok elérni az autóval... Azt ugyan nem akarok, de de volt egy pillanat, amikor úgy gondoltam, jó ötlet megvenni őket.... Ezek a felső kar és a váz között lévő féligtöltött hurka alakú nyavalyák. A bennük lévő olajbigyó miatt lassítják a karok vertikális mozgását. Remélem ez mindenkinek elég tudományosan hangzott, ahoz, hogy úgy tegyenek, mintha értenék.
Na most inkább passzolok, mert valahogy nem igazán illeszkednek a csővázhoz. KB. 15 fokos szögben tekeredik a szilent, ami a felső részében van.. azt hiszem erről kell majd egy új bejegyzést csinálnom.
Szépen a helyükre kerültek az immár lefestett féltengelyek, és gumidurunggal elkövetett violens viselkedés segítségével az agyak szilentjei is a helyükre ficcentek.

Ekkor úgy éreztem, mintha haladnék, és vérszemet kaptam. Nem bírtam ki, hogy ne bűvöljem a helyére a féket is... Hát ez újabb 3d kirakósnak bizonyult.

Ugye a féknyereg nem megy a helyére, hanem adott egy vasdarab, ami lehetővé teszi, , hogy pár milliméterrel kijjebb ficcenjék, és működhessen. A vasdarab persze csak akkor rakható fel, ha az egyik csavar lencsefejű, különben akad, és persze nem lehet elöször a vasat, és utánna a féket, mert akkor a féktárcsa már nem tud felficcenni. szóval az egészet a kezemben tartva kell 4 csavart egymással szemben huzigálni, amíg a féktárcsa a féknyereg és a vasdarab is olyan pozicóba nem kerül, ami már megtartja magát. Persze kerékanya az nem van, szóval még csálé az egész, de legalább már a helyén van... nagyjából

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése