2009. március 20., péntek

Első agyak






Eljött az a nap is, amikor összebarkácsoltam az első agyakat. Életem első agya.. na jó a második is. És nem is gondoltam volna, hogy ilyen sima ügy lesz.

Szóval a tengely ment a fagyasztóba 1-2 órára a fagyasztott hal mellé. A rotort meg 200 fokon ~ fél óráig aranybarnára sütöttem. Amikor már nagyon füstölt kivettem. Még a sütőkesztűn át is éreztem, hogy a fogó felmelegedett!
Halk cuppanással flottul illeszkedett a jeges tengelyre :)

Ha a krómozó kegyeskedne 2 hónap után befejezni a munkáját, akkor minden esélyem meg lenne az első futómű összeszerelésére. befejezésére. Ma megjött a Breeze nevű cégtől a csomagom, így már csak az az egy darab hiányzik hozzá. Viszont a hátsó felfüggesztéshez elvileg minden itt van, szóval azt már tudom csinálni holnap... feltéve elég meggyőző leszek, és elhitetem a párommal, hogy a Cobra fontosabb, mint a takarítás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése