2009. március 13., péntek

kicsit foglalkoztam a BODY-val is






Nem volt sok időm, de azért tudtam kicsit haladni. Vettel Vinyl-észter műgyantát, keverek bele fekete színezőanyagot. Csiszolás után ezzel fogom kipingálni a belsejét. Azt olvastam ugyanis, hogy nagyon lelkesen szívja magába az olajat a belső, gélréteg nélküli felület. Fene tudja van-e értelme, de mivel lassan már mindent feketére festek, miért épp ezt hagynám ki. Direkt olyan gyantát kértem, ami nem áteresztő felületet képez, és nem habosodik. Persze mielőtt felkenem ki kell csiszolni a likakat. Illetve még majd az ülőhelyek körül némi lekerekítést is akarok csinálni. Ezt is láttam több weboldalon, de ott elég gány megoldásokban gondolkodtak a skacok. a gyanta kicsit profibb lesz.
Mivel a kocsi elején félreérthetetlen tájékoztatás volt az alul méretes likakra vonatkozóan, nekiláttam likat csiszolni. Amúgy mivel rühelem a "ha buta ami vagy ne szárics macskát a mikróban" típusú feliratokat, gyorsan leellenőriztem tükröt is...Mázlim van, nincs rajta ostoba felírat. Biztos made in tájföld :)
Na szóval előkaptam a likcsiszoló kerekecskéimet. Elég jól kitalált gumidarabok, amikre csiszipapír gyűrűt lehet húzni. és a gumidarabok ellenirányban álló küllői biztosítják, hogy nem mozdul el. Szuper jól lehet vele likat bővíteni. HA egyszer meglelem a pót-papírkarikákat is, akkor itt lesz a kánaán a likcsiszolás területén.

Lényeg a lényeg, hogy becsiszoltam a hátsó és első lámpák, valamint az üzemanyagtöltő nyílás likát is.

Amugy ez a tanksapi, amit adtak hozzá, "Aston Le mans Cup" ahogy ők hívják, ez valami gyönyörű :) másfél kiló tükrös csoda. Azt hiszem ez az autó egyik legszebb része. Majd még csesztetnem kell az esztergályos kollégát, hogy csináljon nekem egy ellendarabot alá... nincs sok kedvem azzal a 6 db facsavarral tenni fel, amit adtak hozzá..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése