2011. november 16., szerda

műszerfalmerevítő

Jó alaposan le vagyok maradva a bloggal. Az előbb kb. 6 bejegyzést számoltam, amit nem írtam meg, és az angol ferdítések főképp sehol sem állnak. Szóval most jön 5 lóhalában összeállított bejegyzés tele hibákkal!

Mivel az a tervem, hogy a műszerfalat nem csúfítom el látható csavarokkal... más módszert kell kiötölnöm. Az utas oldalt jól tartja a kesztyűtartó, de mivel nem volt annyi esem, hogy a merevítést végigvezessem a teljes műszerfalon, így "késő bánat, plusz meló" alapon csináltam a másik oldalra egy kis extra merevséget!



És vaj

Ezt a fadarabot epoxygyantával lamináltam, és beraktam a műszerek mögé! És vajon jó lett? Hát majdnem :

Ennek a majdnem 1 centis résnek a megoldása érdekében csináltam az eddigieket. Hát most találhatok ki valami okosabbat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése