2011. november 10., csütörtök

Van fűtés

Miután legutóbb elkötöttem a fűtést, most javítottam rajta.

Először tájékozódtam. Megtudtam, honnan kellene kivezetni a fűtéshez a vízet...



Igen a képen pirossal jelölt kimenet kell nekünk. Természetesen az, amit blokkol az üzemanyagcső, ami természetesen olyan laza, hogy ha pöcögtetem peng. Ha csak 2 centivel hosszabb lenne, már nem kellene abból is újat venni! Dehát hova is lenne a világ, ha már egy amerikai is elkezdene gondolni valamire. Vagy csak azt hitték, hogy mivel Magyarhon a forró égöv legmelegebb részén van, sose fog kelleni a fűtés? Azt hiszem ezt már sohasem tudom meg. De mindegy is, mert a szopóálarc már a helyén van. Innen nincs visszaút!
Kell hát valami kunkori darab, amit becsavarhatok. A hibás bekötésnél használt könyök sajna nem fér oda.

Szép darab, de a régi helyén, a degas tank alján is nagyon nehéz volt betekerni, sőt nem is sikerült tökéletesen. Szóval kerestem másikat. Kicsi legózással összeraktam 3 darabból egy megoldást, de ez is cak akkor fér el, ha a csőrét utoljára szerelem fel, és a csillagok megfelelő együttállásakor a megfelelő irányba hármat köpök.. szóval maradt a legdrágább megoldás: Hozattam egyet Amerikából. A postaköltség alig haladta meg a termék árát kétszer!


Ja és persze a szilikoncső belső átmérője itt is nagyobb volt a könyök külső átmérőjénél, így itt is alá kellett barkácsolni egy vékonyabb csődarabot, de ezt már megszoktam :)


Maradt a probléma az üzemanyag vezetékkel. Ehhez elég jó ötletet találtam ki. Megcseréltem a cső két végét. És voila, többé nem peng, és még a fűtés is elfér!


Meglepően könnyen ment! Víz leeresztéssel- víz visszatöltéssel együtt alig egy óra alatt kész lettem. Viszont a puding próbája az evés! Ezért beindítottam a járgányt, és megvártam, amíg kinyit a termosztát. Minden tökéletesnek tűnt... amíg észre nem vettem egy pici vízfoltot az autó alatt!
Kicsit megnyomkodtam a csöveket, és kiderült, hogy jön még onnan, ahonnan az jött!


Szóval a hűtőből visszatérő ágban is el kellett játszani, amit már annyi helyen megtettem. Mindegy, mostmár mindenütt jónak kéne lennie a keringési rendszerünknek. A próbára már csak legközelebb lesz idő, viszont úgy érzem előre lépést értem el az autó elnevezésével kapcsolatban!

Józsi lesz a neve! HUGYOS JÓZSI! Markos Nádas után kopirájt nélkül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése