2008. december 30., kedd

Az ülések

Csak csináltam egy képet az ülésekről. Lehetett volna bőr üléseket választani vagy FFR logós alumínium versenyfoteleket, de én a sima vinil bevonatú alap fapadot választottam. A verseny üllések nem tetszenek... nem illenek ebbe az autóba szerintem, a bőrözést meg itthon félárból megcsináltatom. 400 dollárból az egész belsőteret kibőröztetem.... remélem :) És így legalább tudok színt is választani.
A jobboldali üllés ülőlapját előrehajtottam, hogy látni lehessen a rögzítési megoldást. Egyszerűen oda lesz csavarozva az a vasrács a járgány alján a vázhoz. semmi állítási, mozgatási lehetőség. Ha mégis mozdítani kell, akkor az csavarhúzóval, fúrógéppel! Amugy pont akkorák mint a hátsóm, és kényelmesebbek, mint ahogy kinéznek. Szerintem jó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése