2008. december 23., kedd

Boldog Karácsonyt nekem :)))))

Ma eszembe jutott a rém rendes család egyik része, amiben "EL Bándi" a szomszéd csávóval együtt elkezdenek összeszerelni egy állítható munkapadot vagy mi a csodát. A rész közepe fele volt az a jelenet, amikor átszellemült arccal bejönnek, hogy sikerült, Megcsináltuk! Kinyítottuk a dobozt!
Szóval 3 óra pajszerelés és 3 kiló szeg eltávolítása után, végre én is kinyitottam a dobozt. :)



Alaposan ki volt amúgy tömve a láda papír dobozokkal. Egészen pontosan 25 doboz + az a kettő, ami a Fedexnél van, és amiik miatt az idegbaj kerülget. Mindenesetre Kivettem a sok dobozt, és elkezdtem átnézni őket.
Ja és megtaláltam az alkatrészjegyzéket felbontva, aminek a legtetején a hiányzó alkatrészek listája fekszik. Igen ezek azok, amelyeket a FEDEXel küldtek utánam. Amelyek miatt megy most a hirig a vámhivatallal. A német vámosok kinyitották, megnézték, majd úgy döntöttek, le van ....va, sz..jon a magyar. De persze azt nem mulasztották el megállapítani, hogy ez egy autó, így 10 % a vám az alkatrészek 3-5 % vámja helyett, és még a doboznyitogatásért is legomboltak 500 EUROT. Nagyon ki vagyok akadva!

Viszont a járgányért odavagyok.... Nem is tudom, hogy az eleje vagy a hátulja tetszik-e jobban





A páromat el kell keserítenem... ezzel a jószággal nem mehet le vásárolni... Persze csak azért nem, mert nem fér a csomitartóba 2 kilós kenyérnél több

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése