2008. december 12., péntek

Ma végre hazaszállítjuk a dobozt

Ma reggel irány a Törökbálinti depó

Tegnap közölte a raktár tulaj, hogy Péntek du 4-ig tüntessem el a ládámat a francba. Kedves ember. Felajánlotta, hogy ponyvás teherautóval elhozza (nem kérdeztem, mennyiért), még szerencse, hogy rákérdeztem, hogy hogyan fogják lepakolni, mert kicsit nehéz lesz berakni a garázsba a feljáró miatt. Mire a pasi közölte, hogy ők szállítók, nem rakodók. azt nekem kell megoldanom! Ha nem szól, akkor megjonnek, és ott álok, mint a ... . Mert egyedül le nem szedem a ládát az hót zicher.

Végül azt bírtam kitalálni, hogy egy autószállító trélerrel fogom szállítatni, mert azt remélem így be tudjuk csorgatni a garázsajtón a faterékkal. Hivtam vagy 4 embert. . Vajon elegen leszünk 6-an egy 700 kilós csomag mozgatásához?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése