2008. december 28., vasárnap

Gyenge kezdés

Ma kicsomiztam a sok alumínium alkatrészt a 6 A jelű dobozból, megkerestem a helyüket, csak azért, hogy realizáljam, hogy csak 4 van, amit fel kell szerelni, mielőtt az első felfüggesztést össze és fel lehet szerelni. Természetesen mind a 4 1-2 csavarral rögzítve volt a vázon... szóval feleslegesen nyítottam ki a dobozt.

Amúgy az alumínium darabok nagy részét csak akkor szabad a helyére rakni, ha már beszereltem a mögöttük lakó alkatrészeket. Szóval mégsem kell 1 hétig fúrni és szegecselni.

Szerencsére már készültem pár szerszámmal, és volt megfelelő colos méretű imbusz, villás és dugókulcsom és szereztem pár 3.3 mm-es átmérőjű fúrószárat.
Imádom az amcsi méreteket... van ahol 3/16" van ahol 2,675" ként van írva.. csak hogy élmény legyen számolgatni.

Az alumínium darabok szilikonozása és felfurkálása után azért nekiláttam az első felfüggesztések összeszerelésének. Elsőként a Koni lengéscsillapítók kerültek sorra. Ezt azért egyszerű volt összerakni. 10 perc olvasás és egy zégerfogó kellett. A kis csavarkát nem húztam meg, de azt írták, hogy majd csak akkor kell, ha a kocsi magasságát már beállítottam(ták).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése