2009. február 18., szerda

Engine factory DVD érkezett

Ma jött egy DVD a motort építő cégtől.
A tartalma egy film. Amit már megnéztem "minimál" minőségben a cég honlapján.

http://enginefactory.com/qualityiseverything.htm

Mondjuk Chevy mocit ápítenek, én meg Fordot rendeltem, de azért korrekt tőlük, hogy elküldték jó minőségben is. 3 dologra hívnám fel a figyelmet:
  1. az első filmen egy járó motor hangjával indul a film. Az 1 hónapos fiam amikor meghallotta elmosolyodott, nyújtózott egyet, és végigszundította a filmet.
  2. A manus minha az élete szerelméről beszélne.... Azt hiszem 11 "bjutiful"-t és 4 "gordzsösz"-t számoltam.
  3. Azt ígérik, hogy ha elkezdik a melót, akkor esténként küldenek nekem képeket, hogy hogy állunk.
Érdemes megnézni!

Amúgy meg valaki tegyen valamit, hogy a forint újra megerősödjön. Lassan már olyan irreális lesz az árfolyam, hogy nem lesz elég pénzem a motor és a váltó kifizetéséhez. Egyenlőre fogalamam sincs mit mondjak, mikor álljanak neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése