2009. február 21., szombat

tankszerelvények + tervezgetés

Újabb lemaradt képsor a múlt hétről. A tank szerelvényeket próbáltam a helyükre. először is belevilágítottam a tankba.... hát nem sok lötyögésgátlót tettek bele az amik... olyan csobogás lesz hátul, mint a párom F-ASZtrájában... mókás, ahogy abban a földutakon annyira behallatszik a csobogás, hogy rám jön a pipilhetnék! Mondjuk a cobraban inkább beszarásra számítok :)
Csináltam egy képet a szintmérőről, meg a szivornyóról (szakszavakban menő vagyok!)
és a mérőkét be is pakoltam, de a szívóka csőrikéjén hergelni kell még, mert nem akarja elfoglalni a neki való pozíciót.
Kicsit majd még fel kell fognom, hogy honnan hova megy a folyadék a karburátoros változatnál, amit én is építek, illetve a ehhez a két alkatrészhez valami hozzáférést is kellene biztosítani, nem csak rábarkácsolni az alumíniumot, mert akkor minden szervizhez le kell majd kapni a tankot, ami tekintve a tank felszerelésének (csökkent zsenialitású tervezésből adódó) problémáit, nem tuti, hogy kívánatos.
Meg az interneten látott tárolóhelyet is ki szeretném alakítani a csomitartóban, meg az akkumulátor helyét is belőttem már (macera ide, macera oda, a jobb súlyeloszlás érdekében az is hátra kerül). az a terv, hogy most hétvégén csinálok pár rajzot, meg papírmodellt, és hétfőn beugrok az Amarihoz megvenni az anyagot.Ha el nem felejtem, akkor a lábdobozok aljához is veszek vastagabb alumíniumot, olyant, amin helyes keresztbecakkos csúszásgátlós minták vannak. Az is lehet, hogy a lecserélendő lemezek kiadják, ami kell hátra... majd meglássuk
Tegnap elkészült a tank saválló betöltőjének a tartója is (rozsdátlanítás, csiszolás, porfestés).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése