2009. február 2., hétfő

A szívás napja 1. felvonás

Gondolom mindenkinek vannak olyan napjai, amikor amihez nyúl sz***á válik.... Nekem ma volt az első Cobra építős ilyen napom... ráadásul a fényképelő gépet még mindig nem töltöttem fel, így ez is egy képtelen bejegyzés lesz!

A festék, amit a múlt héten vettem (amit struktur helyett ajánlottak) hogy úgy mondjam, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. a keménysége nem haladja meg a körmöm keménységét,simán lekaparom vele) És 2 komponensű létére acetonos vattával simán le tudom törölni... de tényleg, mint a reklámban a csodaszer a koszos edényt... nyúlott is a képem, mint a reklámbeli háziasszonynak!

Szóval csak elcsesztem 1,5 orát a festegetéssel, és még 10 percet, amíg letörlöm majd, ha vettem normális festéket!

szóval még nem állhattam neki a hátsó felfüggesztést összeszerelni.

Nekiláttam hát annak a nyavalyás gáz pedálnak... mivel nincs hozzá leírás, így magamnak kell rájönni, mit tegyek vele... alapvetően 2 gondom van:
  1. van 2 kis füle, annál fogva fel tudom szerelni, de valahogy nem áll jól, mert a pedál is, meg a huzókarja is lefelé áll. Egy kép róla még egy kép róla. ráadásul a pedálút alján (padlógáznál pont beleér a vezető lábtterének a falába.... ha aba a 2 likba csavarozom, amibe szerintem kell...
  2. Nem tudom, hogyan lehetne ráerősíteni a bowdent.... a bowden végén kis golyó lakik, amit sehova se tudok berakni... van 2 egyforma L alakú csuklós izé is, de annak a tengelye nem fér a pedál húzókarnak a likába... és arra se tudom rárakni a bowdent... Ime a bowden kit
A pedált szétszereltem, hogy a huzókát felfelé állítsam, és a tengelyt átfordítsam, amivel 2 cm-et nyerhetnék... de a pedál részéből nem tudtam kigyógyítani a tengelyt, hogy megfordíthassam, ebben majd az apu segít legközelebb hoz kinyomó szerszámot... addig hagyom...

Gondoltam csináljunk valami egyszerűt, ami még nekem is megy.... a motorháztető zsanért kezdtem el csinálni.... minimális sikerrel... Azt hiszem már fáradt is voltam, mire belekezdtem...


szóval a mai nap eredmánye: ördög-én 3:0 !!!!!!!!!

Hazamegyek a babához... addig is csüggedek egy kicsit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése