2009. február 14., szombat

Történések az elmúlt 2 hétben

Nem írtam bejegyzést 2 hete, és nem is sokat szereltem. Mégis rengeteg időt töltöttem "fejbenlegózással". Napi 4-5 órát túrtam az internetet, összeírogattam ötleteket, amiket megcsinálhatnék, találtam ezer dolgot amit megvehetnék innen-onnan... Igazából ha a felét megveszem, már tönkre is megyek, de sebaj, mert ha az ötletek felét megvalósítom lesz mit csinálnom az elkövetkező évezredben.
Most majd válogatok!

LEGFONTOSABB, hogy megrendeltem a motort meg a váltót azt amit választottam az egyik előző bejegyzésben. Végülis kaptam mindenféle kedvezményeket, úgyhogy belevettem az előretolt váltópoziciós opciót is. Kiváncsi leszek, mikorra fogok ott tartani, hogy beszerelhessem.
Az előleget átutaltam. Mókás volt... Minden ellenségemnek ajánlom a Raifaisen (magyaritva ráfázen) bank internetes megoldását. Szakmai szemmel nézem, mert én is ilyenek elkövetéséből élek. A béna portálon ezer klikkeléssel tudom csak megtalálni, amit akarok... de mikor rájöttem, hogy nem klityentek semmi olyanra, amiről az feltételezhető, hogy a help kategória, akkor ritkábban kever el... Szóval ha ott vagy, beírod az adatokat okézod, átdob egy oldalra, ahol leellenőrizheted, minden OK, mehet az utalás, uj lap, ahol a tranzakció eredménye látható..... Nagy örömömre a váltó utalásánál a Bank címének vágta le a végét, a motorénál a routing number fele hiányzott a megjegyzés mezőből. Ekkor megy a telefonhívás a banknak, hogy SZAR a rendszeretek, csináljatok valamit!!!! jó mondják... Másnap megnézed, hogy sikerült-e kijavítaniuk, erre valami kriksz-kraksz van a javított mezőben. telefon megint, átküzdöd magad a bambatelefongépen, hogy újra elmondhasd valakinek a panaszod... Erre mi derül ki, az, hogy amit én látok az egy referencia, és csak ők látják, hogy mi van. Szerintem, ha én ílyen rendszert csinálnék, akkor nem tellene trabira se, mert elhajtanának a frászba! Ilyen bamba ügyfelet akarok én is, mint ez a bank!

Na kidumáltam magam.

Lássuk mi történt még:
  • Vettem Sikaflex 221-et a sarki festékboltban. Ezt javasolták a Kit CAR fórumon az alulemezek ragasztására
  • Leszedtem azt a 4 alut is, ami már fenn volt, és elvittem őket porfesteni.
  • Bepróbáltam a folyadékszínt mérőt, meg tank többi szerelvényét (erről van pár fotóm)
  • Elkészült a féknyergek porfestése, és szerelése (holnap fotózok)
  • Szakál megpolírozta a rozsdás cuccaimat (ki tudja, talán már króm is van rajtuk!)
  • Meglátogattam az MNRt építő Baksay családot. Ez az élmény hatalmas lökést adott a Cobra építésnek! Hihetetlen az a gép! Képen is jó, de élőben.. tapizva!!!
  • Összeraktam a gázpedált végre. Persze, hogy nem elsőre sikerült! (erről már írtam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése